ایجاد محیط  پویا ، با نشاط و اسلامی در دانشگاه امری بدیهی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در مراسم روز دانشجو گفت :ایجاد محیط پویا و با نشاط و اسلامی در دانشگاه ،خواسته همه دانشجویان و امری بدیهی است .

به گزارش ایسکانیوز؛ علیرضا ملایی در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان ، اساتید و کارکنان واحد بیضا، بخشدار و دیگر مسوولان شهر بیضا ، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: « دانشجویان با حفظ روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و البته کسب دانش و بدست آوردن مدارک و تخصص های علمی در جهت اعتلای ایران اسلامی گام بردارند .

سرپرست واحد بیضا اظهار داشت : ایجاد محیط پویا و با نشاط و اسلامی در دانشگاه را خواسته همه دانشجویان معرفی کرد و ان را امری بدیهی دانست .

سرپرست واحد بیضا ، توجه و اهتمام به مسایل صنفی و مشکلات دانشجویان را بسیار با اهمیت خواند و بر لزوم پیگیری مجدانه این امر مهم به تمامی کارکنان ، اساتید و معاونین دانشگاه تاکید کرد .

عضو هیأت علمی واحد بیضا، با اشاره به ضرورت گسترش روحیه نقد و انتقاد پردازی گفت :دانشگاهیان بیضا در همه حال آماده شنیدن نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما دانشجویان هستند و این روحیه انتقاد پردازی در واقع جز خصوصیات یک دانشجوی فعال است .

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیضا، در پایان ضمن توجه به انتقاد ها و نقطه نظرات دانشجویان با سعه صدر به تمامی سوال ها و پیشنهادات پاسخ دادند و درپایان از دانشجویان برتر حوزه های مختلف فرهنگی با اهدا لوح سپاس تقدیر و قدردانی شد .

203/200

کد خبر: 710865

وب گردی

وب گردی