توزیع سیم کارت رایگان بمناسبت روز دانشجو در واحد صوفیان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس جدید و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با حضور در کلاسهای درس در 16 آذرماه مصادف با روز دانشجو، این روز را به یکایک دانشجویان تبریک گفتند .

به گزارش ایسکانیوز؛ کهنموئی رئیس واحد صوفیان در سخنان خود این روز را روز آرمان خواهی،آزادگی، استکبار ستیزی و عدالت طلبی قشر دانشجو عنوان کرد و گفت : 16آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد و تداعی کننده رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر استعمار دشمن سپر کردند و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.
وی افزود : همان سلطه جویی و آزادی خواهی و حق طلبی در مقابل زورگویی هنوز ادامه دارد به طوری که امروز فجایع هولناک و تأسف آور سوریه، که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد ، مصداق علنی ظلم و نقض قوانین حقوق بشر است که همان شاگردان مکتب امام روح الله و فرزندان غیور ، مبارز و انقلابی و دانشجویان ظلم ستیز سکوت نکرده و در دفاع از حریم اهل بیت با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سنگر اسلام با استکبار می جنگند.

کهنموئی در ادامه برای دانشجویان واحد صوفیان موفقیت های روزافزون در امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی را از خداوند متعال خواستار شد.

روز دانشجو در واحد صوفیان امسال متفاوت تر از سالهای قبل علاوه بر نصب بنرها ، پوسترهای مناسبتی و پخش کلیپ پر محتوای مستند 16 آذر برگزار شد و با هماهنگی بعمل آمده با اپراتور تلفن همراه برای تمامی دانشجویان سیمکارت رایگان با اینترنت رایگان توزیع شد.

203/200

کد خبر: 710871

وب گردی

وب گردی