نماینده مجلس ششم در گفت و گو با ایسکانیوز: دانشگاه آزاد اسلامی  می تواند الگویی برای نهادهایی باشد که می خواهند روی پای خود فعال و درآمدزا بایستند

نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد کاملا خودگردان پیشرفت های موفق و قابل تشویقی دارد و می تواند الگویی برای نهادهایی باشد که می خواهند روی پای خود فعال و درآمدزا باشند و برای بسیاری از کارمندان و اساتید ایجاد اشتغال کنند.

فاطمه راکعی نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی پیرامون عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به قدری در جامعه جا افتاده که نیازی به دفاع ندارد. دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی فضاها و رشته های متنوعی که در اختیار دارد یکسری از مشکلات بزرگ کشور در ارتباط با تحصیلات عالی فرزندان کشور را توانسته رفع کند.

نماینده ادوار مجلس در ادامه گفت: زمانی افرادی فکر می کردند که این دانشگاه چه فعالیتی می تواند انجام دهد با توضیحات قانع کننده رئیس پیشین دانشگاه آزاد روبرو می شدند که یعنی هدف را این گونه تبیین می کرد که سعی ما این است تا همه تحصیلات عالی درکشور داشته باشند.

وی ادامه داد: سال های گذشته افرادی به دلیل نداشتن فضا و امکانات در کشور برای تحصیلات عالی در کنکورها پذیرفته نمی شدند و خانواده ها حاضر هستند با هزینه زیاد فرزندانشان را برای تحصیلات عالیه خارج از کشور بفرستند، ما اینها را در واقع آموزش می دهیم و ایجاد امکان می کنیم تا تحصیلات عالی داشته باشند که هدف خوبی است.

راکعی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد کاملا خودگردان پیشرفت های موفق و قابل تشویقی دارد و می تواند الگویی برای نهادهایی باشد که روی پای خود فعال و درآمدزا باشند و برای بسیاری از کارمندان و اساتید ایجاد اشتغال کنند.

وی در پایان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در نقاط مختلف کشور از جمله استان ها، شهرها و کشورهای کوچک شعبه هایی را دارد به طوری که همه از این دانشگاه استفاده کنند.

300/302

کد خبر: 710926

وب گردی

وب گردی