برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز

مراسم بزرگداشت روز دانشجو (16 آذر)در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم آقای دکتر کیوان شافعی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان در مراسم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانشجویی پیرو خط امام(ره) به سیر تاریخی روند حوادث انقلاب اسلامی ایران و واقعه روز 16 آذر پرداختند . ایشان اذعان داشتند 16 آذر(روز دانشجو) تبدیل به معیار خوبی برای مخالفت ونفرت از شاه ، مبارزه با استبداد و اسکتبار و تقویت روحیه میهن پرستی در ایران گردید و همین مسئله در اتحاد مردم برای تقویت انقلاب ، تاثیری بسیاری داشت .

دکتر شافعی بیان نمودند؛ دانشجو به عنوان مهمترین رکن دانشگاه و یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه با فراگیری توأمان علم و اخلاق، با مشارکت در فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی می تواند نقش بی بدیلی در راستای اهداف متعالی نظام و تحقق اهداف نقشه جامع علمی کشور ایفا نماید. دانشجو به دلیل داشتن روحیه شادابی و جوانی و توان بالای یادگیری در جامعه پیشران محسوب می گردد.

توسعه پایدار و متوازن یکی از مهم ترین اهداف اقتصاد مقاومتی است که پژوهش و فعالیت های دانش بنیان کلید اصلی آن می باشد. دانشگاهیان و دانشجویان با تلاش در ارتقای مرزهای دانش می توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور بسیار تاثیر گذار باشند.

201

کد خبر: 710933

وب گردی

وب گردی