انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست انجمن آسایهل یک افتخار بزرگ برای ایران است

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروز آباد گفت:موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی و انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست انجمن آسایهل یک افتخار بزرگ برای ایران است.

دکتر مهدی زارع در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: من در طول چند روز اخیر اخبار انجمن آسایهل را دنبال می کردم ، موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی و انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست انجمن یک افتخار بزرگ برای ایران است.

وی ادامه داد: من به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی و ریاست سابق واحد آباده امیدوارم تمامی کارکنان و اعضای دانشگاه آزاد اسلامی تمامی تلاش خود را در زمینه ارتقای سطح علمی و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهیم تا بتوانیم شاهد درخشش هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی باشیم.

دکتر زارع افزود: انجمن آسایهل باعث می شود تعامل دانشگاه آزاد اسلامی با سایر دانشگاه های عضو انجمن بیشتر و زمینه انجام پروژه های علمی و پژوهشی بسیاری فراهم شود در این صورت جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی افزایش پیدا می کند. هر چه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان فرزند انقلاب بتواند فعالیت های برون مرزی خود را افزایش دهد، زمینه همکاری با دانشگاه های برتر جهان در زمینه های مختلف فراهم خواهد شد .

وی تاکید کرد:باید به بهترین نحو ممکن از این فرصت بین المللی استفاده کرد در این زمینه لازم است اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد و تبلیغات بیشتری انجام شود تا افرادی که می توانند در این زمینه تاثیر گذار باشند وارد میدان شوند و به معرفی بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی کمک کنند.

ریاست سابق واحد آباده با اشاره به همایش هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فرهنگسازی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود گفت: در این زمینه همایش هایی که با هدف فرهنگسازی برگزار می شود و در این راستا هر چه همایش ها بتواند افراد بیشتری را جذب کند و به ذهنیت جامعه هدف نزدیک تر باشد، تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: در جریان برگزاری این همایش ها برخی دانشجویان با توجه به توانایی های خود می توانند اقدامات بسیاری از جمله ارائه مقاله ، طراحی پوستر و ... انجام دهند ابتدا لازم است توانایی های افراد شناسایی شود تا بتوان از استعداد های آن ها در برگزاری همایش ها استفاده کرد.

700/701

کد خبر: 710983

وب گردی

وب گردی