بارش برف و باران و مه گرفتگی در جاده‌های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مو‌اصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

او افزود: بر همین اساس در استان اردبیل محورهای سر‌عین، اردبیل – سراب، گرمی – بیله‌‌سوار، گیلان محور آستار‌ا بارش برف و در اکثر محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش باران و در استان خراسان شمالی، محورهای بجنو‌رد – شیر‌وان، شیر‌وان – فار‌وج، گلستان محورهای گنبد و کلاله، مازندران محور سو‌ادکوه محدوده گردنه گدوک دارای مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید و در سایر راه‌ها و محورهای مو‌اصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر 13 تا 19 از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 7 تا 17 و چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلر‌ان، محور فرعی او‌لنگ - شاهرود و شمشک – دیز‌ین، پو‌نل_خلخال، خرم‌آباد – پل زال، ایذه – اند‌یکاو تا اطلاع ثانوی مسدود است.

700/703

کد خبر: 711015

وب گردی

وب گردی