برانکو: تلاشمان این است به روند نباختن ادامه دهیم

سرمربی پرسپولیس گفت:می‌دانیم که هر دو بازی فصل قبل مساوی شد و بازی‌های سختی بود.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده اظهار کرد: در خصوص این بازی باید بگویم که یک بازی سخت در انتظار ماست. می‌دانیم که هر دو بازی فصل قبل مساوی شد و بازی‌های سختی بود.اگر یادتان باشد بازی آخر ما مقابل پدیده در دقیقه ۹۳ توانستیم به مساوی برسیم و پدیده در بازی‌های اخیر خود مقابل تراکتور و ماشین‌سازی نشان داد تیم قدرتمندی است و آگاهیم که بازی سختی داریم.

وی افزود:در این بازی بیرانوند، عالیشاه و فرشاد احمد‌زاده را به واسطه مصدومیت نداریم ، الکس پالیانسکی هم در تمرین دیروز مصدوم شد. با وجود نبود این بازیکنان، یاران جایگزین نیز بازیکن پرسپولیس هستند و توقع داریم تمام توان خود را در زمین بگذارند. می‌دانیم که اینجا هواداران زیادی داریم و بازیکنان وظیفه دارند به بهترین شکل کار کنند. ناراحت می‌شوم که نتوانیم هواداران را شاد کنیم، می‌خواهیم به روند نباختن خود ادامه دهیم، در یک سال و نیم اخیر تنها یک شکست داشتیم و طبیعی است که قصدمان این است که به این روند ادامه دهیم.

برانکو در خصوص اینکه آیا برای حفظ صدر جدول استرسی دارند یا نه، خاطرنشان کرد: قبل از هر بازی هیجان خاص خود را داریم، چرا باید اسمش را استرس بگذاریم؟ بهترین شغل دنیا فوتبال است. طبیعی است که یکی ببرد و یکی ببازد اما از بازیکنانم می‌خواهم که از نمایش خود لذت ببریم.

وی در رابطه با جدایی محمد انصاری از پرسپولیس گفت: موضعم در خصوص انصاری را پیشتر از این مشخص کردم و تا جایی که به من مربوط می‌شود من عدم موافقتم را با جدایی وی اعلام کرد‌ه‌ام.انصاری، بازیکنی با اخلاق و با کیفیت است، می‌دانیم که این فرصت بزرگی برای زندگی وی است اما اگر به وی اجازه جدایی بدهم، چطور فردا در روی هواداران و بازیکنان نگاه کنم و آنها راببینم؟

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت احمد نوراللهی از جمع سرخپوشان بیان داشت:در خصوص نوراللهی کاری از دست ما برنمی‌آید، این وظیفه‌ای است که وی باید نسبت به کشورش انجام دهد. نمی‌دانم نوراللهی به تراکتور می‌رود یا ملوان.

وی در رابطه با نقطه قوت پدیده تصریح کرد: پدیده تیمی منسجم است و آمار نشان می‌دهد که گل‌های زیادی زده‌اند و گل‌های زیادی هم خورده‌اند. بازیکنان مهمی دارند، مثل کفشگری، گردان و ... اما هیچ‌گاه در خصوص فرد صحبت نمی‌کنم زیرا وقتی مربی جوانی بودم اتفاقی افتاد که در خصوص گلری صحبت کردم، گفتم کیفیت ندارد و در همان بازی، آن گلر بهترین کیفیت را از خود به نمایش گذاشت.

برانکو درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی تاکید کرد: بازی و عملکرد هر بازیکن، غیرقابل پیش‌بینی است و فوتبال مقررات خاصی ندارد، اما در اینکه پدیده تیم خوبی است شکی نیست. این نکته را باید بگویم که آنها کم‌کم دارند شکل بازی خود را تغییر می‌دهند و نشان داده اند خطرناکند.

602/101

کد خبر: 711127

وب گردی

وب گردی