راه اندازی اولین بوستان ویژه معلولان در منطقه 14‎

شهردار منطقه 14 از تبدیل بوستان بسیج به پارک ویژه معلولان خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، فرهود حمیدی در جلسه‌ای که با حضور جمعی از معلولان منطقه و همچنین معلولان شاغل در شهرداری منطقه 14برگزار شد، ضمن تبریک هفته جهانی معلولان گفت: طبق آمارهای سازمان بهزیستی حدود 11 درصد افراد جامعه را معلولان تشکیل می‌دهند که مدیریت شهری هم به خوبی از وجود آنان آگاه است.

وی با اشاره به سابقه‌ 27 ساله‌ خود در عرصه مدیریت شهری گفت: تبدیل شهرداری تهران ازسازمانی خدماتی به یک نهاد اجتماعی، شعاری بود که در سال‌های اخیرنه تنها درحرف، بلکه دراقدام وعمل شهردار تهران اتفاق افتاده است. شهرداری تهران و در راس آن، دکترقالیباف همواره نسبت به رفع مشکلات معلولان نگاه ویژه‌ای دارند.

شهردارمنطقه 14 با اظهار امیدواری از بهبود روند خدمت رسانی به معلولان این منطقه گفت: از معاونان،مدیران و تمامی مسئولان منطقه انتظار دارم که از تمامی ظرفیت های شهرداری منطقه 14 در جهت رفاه حال معلولان استفاده می‌شود و برهمین اساس باید مناسب‌سازی معابرجهت استفاده معلولان باید به گونه‌ای انجام شود که دسترسی به شریان‌های اصلی منطقه14 از درب منازل آنان به سهولت انجام پذیرد و این عزیزان در استفاده از معابر منطقه کم تر دچار زحمت شوند.


حمیدی با تاکید بر حل مشکلات معلولان این منطقه تصریح کرد: اگرچه هنوز تا شرایط ایده آل فاصله بسیار است اما تمام تلاش خود را جهت رفاه حال این عزیزان انجام خواهیم داد.
حمیدی در پایان بااعلام خبر مناسب‌سازی یکی از بوستان‌های منطقه 14تهران جهت استفاده معلولان گفت:تبدیل بوستان بسیج به بوستان ویژه معلولان، آخرین اقدامی است که بنا بردستورمستقیم شهردار منطقه 14تهران به منظور رفاه حال معلولان این منطقه درحال انجام است.

701

کد خبر: 711291

وب گردی

وب گردی