جلودارزاده: اصلی‌ترین وظیفه دانشجو شکستن دیوارهای انحصارطلبی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اصلی‌ترین وظیفه دانشجو را شکستن دیوارهای انحصارطلبی دانست.

به گزارش ایسکانیوز، سهیلا جلودارزاده در مراسم گرامیداشت روز دانشجو واحد دانشگاهی پرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجوی 16 آذر سال32 گفت: همه ما همواره باید قدردان تلاش و زحمات قشر فرهیخته دانشجو باشیم، چراکه دانشجویان با تلاش و فعالیت و مبارزه با استکبار باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

نماینده مردم تهران با بیان وظایف دانشجویان در جامعه اظهار کرد: دانشجو یعنی طالب علم و دانش، دانشجو باید بیاموزد و بداند که یک جامعه را چگونه باید مدیریت کند یعنی مدیریت علمی در همه فعالیت‌هایی که در جامعه انجام می شود، در این راستا دانشجو باید قانون گذاری را یاد بگیرد و بیاموزد که چگونه از نیروی انسانی استفاده کند، این جاست که می تواند ساختارهای اجتماعی را خوب تحلیل کند.

جلودارزاده افزود: جواهرتراشی یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. وظیفه نمایندگان، همچون یک جواهرتراش شکل دادن به قانون تا جایی است که زیباترین شکل ممکن را پیدا کند و در این مسیر از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.

سعید بیات فرماندار رباط کریم نیز با تبریک روز دانشجو و تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشجو باید شاخصه‌هایی چون قانون‌گرایی، استقلال طلبی، عدالت خواهی، هوشیاری، ریزبینی و تحلیل سیاسی داشته باشد، گفت: دانشجو باید بر اساس همین منشور برای رشد و تعالی گام بردارد.

در ابتدای این مراسم علی اصغر تقوی مدیر فرهنگی واحد پرند در سخنانی با تبریک روز دانشجو یاد و خاطره سه تن از دانشجویان شهید واقعه ۱۶ آذر سال ۳۲ را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه دانشجو باید نگاه و نگرش علمی نسبت به وضع حاضر داشته باشد، اظهار کرد: دانشجو باید با حفظ مرزها و شئونات مبدا تحولات باشد چراکه حرکت لازمه کار دانشجو است.

تقوی افزود: دانشجو ضمن آنکه باید برای توسعه و پیشرفت علمی، فرهنگی، سیاسی گام بردارد باید نگاه عمیق و ژرف به مسائل داشته تا ابزار جریان‌های انحرافی قرار نگیرد.

این مراسم که پایان آن به جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی اختصاص داده شد به همت انجمن و مجمع اسلامی دانشجویان واحد پرند و با حضور اعضای هیات رئیسه، معاونان، مدیران و استقبال باشکوه دانشجویان در سالن اجتماعات علامه طباطبایی برگزار شد.

205/200

کد خبر: 711306

وب گردی

وب گردی