یک مدال برنز در اولین روز

اولین مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا از نهم دسامبر مصادف با نوزدهم ماه جاری آغاز و تا 22 آذز ماه ادامه دارد ، این دوره با حضور 24 کشور از جمله تیم ملی ایران در عشق‌آباد آغاز شد و در اولین روز این مسابقات جوجیتسوکار کشورمان در وزن 77 کیلو مدال برنز گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، مسابقات جوجیتسو آسیا روز گذشته با برگزاری افتتاحیه این مسابقات رسما آغاز به کار کرد، دراولین دور مسابقات آسیای جوجیتسو نمایندگان 24 کشور از جمله افغانستان، بحرین، چین، ایران، عراق، ژاپن، اردن، قزاقستان، کره جنوبی، کویت، قرقیزستان، لبنان، ماکایو، نپال، پاکستان، عربستان، سنگاپور، سریلانکا، تاجیکستان، تایلند، امارات متحد عربی، ویتنام، یمن و ترکمنستان حضور دارند.

در مبارزات وزن 77 کیلوگرم این دور از مسابقات، «محمد منصوری داور» جوجیتسوکار کشورمان با شکست حریف ترکمنستانی خود و با کسب 17 امتیاز از مجموع مبارزات، مدال برنز اولین مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

در بخش بانوان مسابقات جوجیتسو آسیا نیز در وزن 70 کیلوگرم، «سوده کمندانی» بانوی جوجیتسوکار ایرانی در مصاف با حریف ترکمنستانی خود شکست خورد.

606/601

کد خبر: 711365

وب گردی

وب گردی