رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) 4 نیروی زمینی ارتش برگزار می شود

امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) 4 از فردا به ‌مدت سه‌ روز در منطقه عمومی جنوب شرق کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) 4 از فردا به ‌مدت سه‌روز در منطقه عمومی جنوب شرق کشور در وسعت220 هزار کیلومتر مربع و با ‌شرکت یگان‌های مختلف نیروی زمینی و پشتیبانی نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
به گزارش قرارگاه فرهنگی تبلیغی رزمایش محمد رسول الله (ص)، امیر سرتیپ حیدری صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود: مهم ترین اهداف این ‌رزمایش، ارزیابی آمادگی نیروهای شرکت کننده با توجه به‌ نیاز عملیاتی روز بر مبنای دکترین جنگ ترکیبی در زمینه‌های تحرک و جابجایی سریع، ارتقای شایستگی رزمی و کارآمدی نیروها، تمرین عملی آموزش‌های تئوریک و به کارگیری همزمان کارکنان رده‌های مختلف فرماندهی با تمرکز بیشتر به‌ انتقال تجربه و به کارگیری فرماندهان جوان‌تر در کلیه‌ رده‌های فرماندهی و ستادی می باشد.
وی همچنین تصریح کرد: از دیگر اهداف این‌رزمایش، کاهش زمان عکس‌العمل نیروها با توجه به‌تهدیدات پیش رو و استفاده از اشراف اطلاعاتی با مشارکت مردم بومی منطقه خواهد بود.
امیر حیدری افزود: در این رزمایش بخشی از توان نیروهای زمینی در راستای استفاده از تجهیزات نوین ساخته شده و بهینه شده توسط صنایع دفاعی داخلی و سازمان جهاد خود کفایی نیروی زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.

306/300

کد خبر: 711383

وب گردی

وب گردی