اسلامی: رسیدن دو گزینه به فینال حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی برخی اخبار منتشره مبنی بر رسیدن دو گزینه به فینال حزب موتلفه برای ریاست‌جمهوری 96 را تکذیب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدمهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اخبار منتشرشده درباره رسیدن دو گزینه این حزب به مرحله فینال برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 را تکذیب کرد.

وی اظهار داشت: مسیر اعلام نامزد نهایی حزب موتلفه در حال طی‌شدن است اما آنچه برخی روزنامه‌ها از آن خبر داده‌اند، گمانه‌زنی رسانه‌ای آنهاست و انطباقی با واقعیت ندارد.

اسلامی با بیان اینکه در چند ماه اخیر نامزدهای موتلفه هیچگاه به 2 نفر نرسیده است تصریح کرد: انتخابات بدون رقیب، طرح دوقطبی‌سازی فضای انتخاباتی را برای جریان مقابل اصولگرایان غیر ممکن می‌کند؛ همین موضوع موجب علاقه‌مندی آن‌ها به تسریع در رسیدن به رقیب برای روحانی است.

وی در ادامه خواهان دقت اصولگرایان به این رویکرد رقیب و پرهیز از عجله برای معرفی نامزد شد و گفت: اصلاح‌طلبان تجربه‌های موفقی در ایجاد جنگ روانی و تولید فضای دیو و دلبر تصنعی برای مهندسی انتخاباتی افکار عمومی دارند؛ اما ترمیم‌گر گسل‌های اجتماعی پدید‌آمده پس از نفرت‌پراکنی انتخابات‌های گذشته، رقابت انتخاباتی سالم است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ضمن تأکید بر معرفی نامزدها در زمان‌بندی مناسب و پرهیز از هیجانات زودهنگام انتخاباتی اظهار داشت: باتوجه به وجود رسانه‌های نوین، فرصت کافی برای اطلاع‌رسانی وجود دارد و پیرامون عدم مشارکت‌ عمومی در انتخابات، جای نگرانی نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب در شماره روز پنج‌شنبه 18 آذرماه خود، طی ادعایی، اسدالله بادامچیان و سیدمصطفی میرسلیم را به عنوان فینالیست‌های حزب موتلفه اسلامی برای ریاست‌جمهوری 96 نام برد.

302/300

کد خبر: 711425

وب گردی

وب گردی