پازندی:ارتقاء خدمات رسانی داروخانه های وابسته به واحد علوم دارویی همواره مد نظر مسئولین ذیربط در واحد بوده است.

مدیر داروخانه های واحد علوم دارویی از برگزاری اولین دوره آموزشی اخلاق حرفه ای ویژه شاغلان داروخانه های واحد علوم دارویی با هدف ارتقاء خدمات رسانی به عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ شهره زند پازندی، مدیر داروخانه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی، از برگزاری اولین دوره آموزشی اخلاق حرفه ای ویژه شاغلان داروخانه ها خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه فعالیتهای داروخانه های دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم دارویی جنبه آموزشی دارد و هدف از آن ارائه خدمات دارویی در سطحی فراتر ازدیگر داروخانه های شخصی و معمولی است، بنابراین با توجه به این موضوع ارائه و تشکیل دوره های آموزشی ضمن خدمت برای افزایش سطح دانش همکاران داروخانه ها و ارتقا خدمات رسانی آنها به عموم شهروندان و مراجعان، همواره مد نظر مسئولان مربوطه در واحد علوم دارویی بوده است.در این راستا در صدد برگزاری اولین دوره آموزشی با سر فصل"اخلاق حرفه ای"می باشیم که البته یکی از مسائل اساسی و مطرح همه جوامع بشری است ودر سوم دی ماه برگزار خواهد شد.

پازندی در ادامه افزود: تکنسین داروخانه باید بداند بعنوان پل ارتباطی بین بیمار و دکتر داروساز هست که باید همان اصول حرفه ای را که آنها رعایت میکنند، مد نظر داشته باشد.بیمار می بایست از لحظه ورود تا زمانیکه دارویش آماده میشود و در اختیارش قرار داده میشود این احساس را داشته باشد که وارد محیطی شده که مخزنی از اطلاعات وجود دارد و حتما"مشکلش حل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: باید به این سطح آگاهی برسیم که بی اعتنایی به مسائل اخلاق حرفه ای و فرار از مسئولیتها و تعهدها به از بین رفتن یک سازمان بهویژه یک بنگاه اقتصادی ختم میشود.

مدیر داروخانه ها در پایان گفت: در این کارگاه حتی از آداب استعفا هم صحبت میشود و اینکه رعایت ویا عدم رعایت یکسری ارزشهای اخلاقی در این زمینه ،تبع های مثبت و یا منفی در آینده شغلی فرد ایجاد میکند.

خاطر نشان می شود دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی، در حال حاضردارای 6 داروخانه آموزشی شامل 3 داروخانه شهری، و 3 داروخانه بیمارستانی با حدود 50 پرسنل می باشد که در قسمتهای مختلف شهر تهران در حال خدمات رسانی می باشند.

203/200

کد خبر: 711516

وب گردی

وب گردی