چرا عرضه‌ی هدفون‌ بی‌سیم آیفون ۷ با تاخیر مواجه شد؟

اپل قصد داشت چند ماه پیش هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا Air Podsها را راهی بازار کند؛ اما بروز مشکلات در ساخت این محصولات باعث شدند عرضه ‌آن‌ها با تاخیر مواجه شود.

به گزارش ایسکانیوز، اپل با حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا کاری کرد که کاربران دیگر نتوانند از هدفون‌های سیم‌دار استفاده کنند و به همین دلیل خیلی‌ها امیدوار بودند که بتوانند از هدفون‌های بی‌سیم این شرکت استفاده کنند که همچنان وارد مرحله فروش نشده‌اند.

اپل دلیل این تاخیرها را اعلام نکرد، اما براساس اطلاعاتی که در سایت The Wall Street Journal قرار گرفته به نظر می‌رسد که مشکلات تکنیکی باعث تاخیر در عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ شده است. گفته شده که این مشکل در نحوه‌ی ارتباط بی‌سیم و بلوتوثی هدفون‌ها با گوشی و با هر وسیله‌ی دیگری که بتوان با آن موسیقی گوش کرد اعلام شده است.

به نظرمی‌رسد که اپل قصد دارد کاری کند که هر دو هدفون بی‌سیم سیگنال دریافت کنند؛ اما این کار با مشکلات مختلفی مواجه شده و اپل می‌خواهد کاری کند که سیگنال‌ها در یک زمان به هر دو هدفون برسند. حتی گفته شده که مشکلاتی هم در خط تولید این محصول وجود دارد.

گفته شده که ساخت چنین هدفون‌هایی سخت‌تر از چیزی است که قبلا احتمال می‌رفت. به همین دلیل اپل چندبار عرضه‌ی آن‌ها را به تاخیر انداخته است. شایعات می‌گویند که Air Podsهای اپل تا اواخر همین ماه راهی بازار می‌شوند؛ اما هنوز خبر رسمی از این موضوع منتشر نشده است.

201

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 711543

وب گردی

وب گردی