یاد ایثار، رشادت و فداکاری شهدا سرلوحه کارها قرار گیرد/  دانشجویان  به عنوان موتور محرک دولت  تدبیر و امید

فرماندار رودان در سومین یادواره شهدای دانشجو که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزار شد، گفت: یاد کردن از ایثار، رشادت و فداکاری شهدا یعنی اینکه ما را همان را گم نکنیم و تمامی پشت میزنشینان بدانند که میز مسوولیت آنها جای پای خون شهیدان است.

به گزارش ایسکانیوز، احمد محمودی درسومین یادواره شهدای دانشجو شهرستان رودان بیان داشت: دانشجویان همواره نقش خود را در تاریخ ایران اسلامی با رشادت، ایثار و جانفشانی خود نشان دادهاند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان خاطر نشان شد: در مقاطع مختلف شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران این دانشجویان بودند که با ابراز تفکر و عقاید خود در صحنه های مختلف حضور چشم گیری را داشته اند.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای دانشجو به منزله آن است که راه شهدا، راه عزت، سربلندی، اخلاق، آزادی، استقلال و پیشرفت در عرصه های مختلف است.احمد محمودی بیان داشت: یاد کردن از ایثار، رشادت و فداکاری شهدا یعنی آنکه ما راهمان را گم نکنیم و تمامی پشت میز نشینان بدانند که میز مسئولیت آنها جای پای خون شهیدان است.

محمودی تصریح کرد: قطعا اگر این شهیدان از جان گذشته و فداکار در صحنه بودند چرخه مملکت را به نحو احسن و عالی به حرکت در می آوردند.

فرماندار شهرستان رودان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دولت تدبیر و امید دانشجویان را به عنوان موتور محرک خود دانسته که در کنار سایر اقشار جامعه نقش بسزایی در آینده کشور خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد : شروع عزت، بصریت و هدایت جامعه از دانشگاه است و منشاء برکت دانشگاه بصریت و روشنگری است.

محمودی یکی از خصوصیات دانشجویان را آگاه بودن و بیداری نسبت به تمامی مسائل دانست و افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی آماده اند تا کوچکترین خلعی نمایان شود و آنرا به پای نظام و انقلاب بنویسند.

وی یادآور شد: انتقاد باید سازنده و راه گشا باشد اما امروز برخی از انتقادات ازدولت تدبیر و امید از حد انتقاد فراتر رفته و این می تواند به معنا آن باشد که گاها آرمان های شهدا فراموش شده است.

در پایان فرماندار شهرستان رودان از زحمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان بدلیل برگزاری چنین مناسبات فرهنگی که باعث ارتقاء بعد فرهنگی در جامعه می گردد تقدیر و تشکر کرد.

205/200

کد خبر: 711583

وب گردی

وب گردی