برگزاری نشست تخصصی  فرهنگی و  قرآنی  در واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

به همت اداره دانشجوئی و فرهنگی دانشکده اقتصاد وحسابداری واحد تهران مرکزی نشست تخصصی فرهنگی- قرآنی با عنوان«خوشبختی از دیدگاه قرآن» ویژه دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست زهرا اسدالله زاده استاد دانشکده اقتصاد وحسابداری واحد تهران مرکزی پیرامون مراحل رسیدن به خوشبختی و سعادت، داشتن هدف مشخص، آزادی روح، پذیرفتن واقعیت، داشتن افکار خوب، در انجام کارها پشتکار و استقامت داشتن، تمرین امیدواری درزندگی و احساس خوشبختی را مهم دانست .

وی با اشاره به اینکه باید افکار خوب و مثبت را در خیال و ذهن پرورش داده و هیچ وقت تسلیم شکست نشویم افزود: تمام دارایی ما همین لحظه ای است که در آن زندگی می کنیم ، لذا میزان آرامش ذهنی و کارایی فردی ما بر اساس میزان توانایی ما در زندگی برای لحظه حال است . صرف نظر از آنچه دیروز رخ داده و آنچه فردا ممکن است رخ بدهد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت : نگرانی درباره اتفاقات گذشته چیزی جز اتلاف وقت نیست، گذشته را تا وقتی مرور کنید که بتوانید از آن نتیجه بگیرید . انسان های موفق به نیرو و پشتکار ایمان دارند و در کارهایشان استقامت دارند . بنابراین باید عوارض منفی را در خود از بین برد.

این استاد دانشگاه افزود: خداوند به ما این اطمینان را داده چیزهایی را که نمی توانیم تغییر دهیم بپذیریم و از آن به عنوان تجربه استفاده کنیم. افراد مثبت اندیش هر روز می گویند امروز آغاز زندگی است.

گفتنی است، در خاتمه این نشست جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان انجام شد.

200/202

کد خبر: 711611

وب گردی

وب گردی