رسالت دانشجو کسب تحصیل و پژوهش در کنار افزایش ایمان و بصیرت است

صبح امروز ویژه برنامه روز دانشجو با حضور دانشجویان، استادان و مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروارن در تالار فردوسی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر علی اکبر پوراحمد معاون آموزشی واحد با اشاره به فلسفه روز دانشجو گفت: روز دانشجو، نماد استقلال طلبی، عدالت‌خواهی و استکبارستیزی است و این روز حاصل تلاش کسانی هستند که در تولید علم، معرفت و آگاهی‌بخشی جان در طبق اخلاص نهاده و از آرمانهای دانشجویی و استقلال طلبی دانشجویان دافع کردند.
دبیر تشکل اسلامی – سیاسی استادان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت : رسالت دانشجو کسب تحصیل و پژوهش در کنار افزایش ایمان و بصیرت است و امروزه دانشجو برای مدرک گرایی به دانشگاه نمی آید بلکه برای هویت بخشی به تفکرات آزادی طلبی و استکبار ستیزی که یکی از رسالت های اصلی خود می داند خود گام در مرکز آموزش و پژوهش می گذارد.
در این مراسم از نشریه جدید دانشجویی بنام "دادجو" رونمایی و بیانیه تشکل دانشجویی سیاسی فرهیختگان قرائت گردید. اهدای جوایز و لوح تقدیر به دانشجویان برتر و نمونه کشوری و فرهنگی واحد ، اجرای موسیقی ، تئاتر از دیگر برنامه های جشن روز دانشجو بود.

200/202

کد خبر: 711622

وب گردی

وب گردی