سردار رحیم صفوی: نفوذ، یکی از راهبردهای اصلی دشمن به جای جنگ و فشار خارجی شده است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد که اکنون که دشمنان از ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تحمیل جنگ و فشار خارجی نا امید شده اند ، نفوذ به یکی از راهبرد های اصلی دشمن در ضربه زدن به اساس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

به گزارش ایسکانیوز سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور به ریاست سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور
رئیس محترم سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج
ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف ) و فرا رسیدن ماه ربیع الاول و اعیاد پیش رو ،انتصاب جنابعالی را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» توسط فرمانده معظم کل قوا که حاکی از تعهد ، شایستگی و توانمندی جنابعالی در حوزهای مختلف مسئولیتی و حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا در واگذاری این مسئولیت خطیر را دارد، صمیمانه تبریک می گویم.
شاخصه های اصلی بسیج ، برخواستن از بطن جامعه و گستره فعالیت آن در ارتباط با اقشار مختلف مردم و مولود انقلابی و انقلابی بودن است . حفظ پویایی و فراهم سازی بسترهای رشد و تعالی این سازمان ارزشمند هم اکنون که به الگویی کارآمد و راهگشا برای کشورهای اسلامی تبدیل گشته ، از الزامات حرکت این نهاد انقلابی است.
اکنون که دشمنان از ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تحمیل جنگ و فشار خارجی نا امید شده اند و نفوذ به یکی از راهبرد های اصلی دشمن در ضربه زدن به اساس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است یقینا انتظارات فرمانده معظم کل قوا در حکم انتسابی جنابعالی نشان از عمق درایت و تیز بینی فرماندهی معظم کل قوا در مدیریت کلان جمهوری اسلامی ایران و رصد مسیر پر فراز و نشیب انقلاب و حوادث پیش رو دارد و نیز تعیین کننده خط مشی ها و سیاست های کلان سازمان بسیج می باشد.
استمرار موفقیت و سربلندی آن برادر عزیز و مجاهد در خدمت به قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) و دفاع از آرامان‌های بلند امام راحل و شهیدان والامقام را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌نمایم.

300/306

کد خبر: 711623

وب گردی

وب گردی