دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در عرصه های بین المللی به خوبی ظاهر شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن آسایهل بیانگر تعامل علمی مناسب و مدیریت به حق دکتر میرزاده است که روابط دیپلماسی کشور را تحت تاثیر قرار داده است .

دکتر محمد رستم پور گفتگو با ایسکانیوز با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در انجمن آسایهل گفت: توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی چه در داخل و چه در خارج از کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و بر همگان اثبات شده است.در حال حاضر انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن بین المللی کشور های جنوب شرقی آسیا، برگ زرین دیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ادامه داد: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست این انجمن را نه تنها به ایشان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، بلکه به جامعه ایرانی تبریک عرض می کنم. مدیریت دکتر میرزاده نشان داده است دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در عرصه های بین المللی به خوبی ظاهر شود و توان حضور در بالاترین جایگاه های بین المللی را داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده افزود: این انتخاب بیانگر تعامل علمی و مدیریت به حق دکتر میرزاده است که روابط دیپلماسی کشور را تحت تاثیر قرار داده است . من معتقدم با توجه به سابقه مدیریت وی در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان همچنین انتخاب وی به عنوان ریاست هیئت امنای انجمن آسایهل ، جایگاه علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی را محکم تر کرده است و در این زمینه می توان آینده ای روشن برای دانشگاه آزاد اسلامی متصور شد.

وی اضافه کرد: من به عنوان یکی از روسای واحد های دانشگاهی استان فارس، این انتخاب که نشان دهنده توانمندی دکتر میرزاده در سطح بین المللی است، به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.

دکتر محمد رستم پور در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه می تواند با سایر دانشگاه های برتر جهان تعاملاتی در زمینه های مختلف داشته باشد به نظرمن در حال حاضر زمینه مناسبی برای نشان دادن توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله گزینش اساتید و هیئت علمی با توجه به پارامترها و مولفه های دقیق آموزشی است تا نشان دهیم دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فعالیت های آموزشی گام برمی دارد و از بقیه مراکز آموزشی کم نمی آورد . همچنین در زمینه تبادل استاد و دانشجو ، میتوان به دانشجویان خارجی اشاره کرد که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد در زمینه فرهنگسازی جامعه افزود: می توان آموزش را نوعی تغییر تعریف کرد اگر این تغییر در مسیر درست و مثبت باشد، شاهد نتایج مطلوب آن خواهیم بود به طوری که افرادی که در زمینه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی سابقه درخشانی دارند، می توانند راهبردهایی برای نسل جوان مشخص کنند و بر دیدگاه آن ها نسبت به مسائل اجتماعی تاثیر گذار باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تاکید کرد: خوشبختانه همایش هایی که در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود در زمینه افزایش سطح سواد اجتماعی افراد تاثیر زیادی داشته است.

701

کد خبر: 711655

وب گردی

وب گردی