کانون های دانشجویی با انتخاب دکتر میرزاده به عنوان رئیس آسایهل ارتقا می یابد

فائزه درمان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست انجمن دانشگاه های جنوب شرقی آسیا یک رویداد بی سابقه و نادر در سطح نظام آموزش عالی کشور است.

فائزه درمان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب درباره انتخاب دکتر میرزاده به عنوان رئیس انجمن دانشگاه های جنوب شرق آسیا (آسایهل) گفت: این اتفاق یک رویداد بی سابقه و نادر در سطح دانشگاه آزاد است که در دوره ی حضور دکتر میرزاده رخ داده و پدیده جدیدی است که ایشان بین بیش از دویست دانشگاه مطرح دنیا به عنوان تنها عضو دانشگاه آزاد شرکت کند و بتواند نظراتی را در مورد بحث های درسی، پژوهشی و مهارت های دانشجویی ارائه دهد و به عنوان ریاست این مجمع انتخاب شود.

وی افزود: طبیعتا نگرش خیلی از افراد نسبت به دانشگاه آزاد با این انتخاب تغییر خواهد کرد و از این پس می توان در بخش برنامه ریزی های درسی و پژوهشی دانشگاه آزاد را در سطح یک وزارت خانه اعلام کنیم و این امر باعث افتخار تک تک دانشگاهیان خواهد بود.

درمان در همین رابطه بیان کرد: نظرات دکتر میرزاده و تغییر نگرش هایی که دکتر طه هاشمی داشته اند باعث ارتقاع چند پله ای سطح علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد می شود، بحث کانون ها که به کرات از سوی دانشجویان پی گیری می شود نیز با این اتفاق ارتقاء چشم گیری خواهد یافت.

504500

کد خبر: 711665

وب گردی

وب گردی