جشن آغاز امامت امام زمان در واحد لاهیجان برگزار شد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان در جشن شروع  امامت، امام زمان در دانشگاه آزاد اسلامی گفت:  بر اساس فلسفه مهدویت، ایران اسلامی پشتیبان مظلومان و محرومان و در هرجایی که مقاومتی علیه باطل شکل گیرد، است.

به گزارش ایسکانیوز، در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، جشنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار گردید. در ابتدای مراسم حجت الاسلام سید محمد حسین صفوی مسئول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان ضمن اشاره به دوران بعد از پیامبر عظیم الشآن اسلام فرمودند که قرآن از جانب برخی دچار تفسیر نادرست شده است زیرا آنها بر اساس میل، گرایش و یافته خود آن را تفسیر می نمایند و تفسیر قرآن بدون در نظر گرفتن اهل بیت که مفسران واقعی قرآن هستند را انحراف از آن دانستند. بنابراین جریان مهدویت را جریانی اصیل برای بازگشت به دین حقیقی و دعوت انسان ها به اسلام واقعی دانسته که متاسفانه امروز با فاصله گرفتن قرآن از اهل بیت دچار انحرافات فراوان گشته است.

او در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، که نمی توان زمان ظهور امام زمان (ع) را تعیین کرد و آنهایی که زمان تعیین می کنند دروغ گو هستند و به این نکته تاکید نمودند که می بایست با خرافات در این زمینه برخورد کرد. بر اساس فلسفه مهدویت، ایران اسلامی پشتیبان مظلومان و محرومان و در هرجایی که مقاومتی علیه باطل شکل گیرد، می باشد و وارد صحنه شده و ازحق دفاع خواهد نمود.

شایان ذکر است مراسم فوق با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و کانون مهدویت دانشگاه برگزار شد.

200

کد خبر: 711721

وب گردی

وب گردی