تاج به دنبال رفع مشکلات تیم ملی/ تفاهم‌نامه و بازی جدید برای تیم کی‌روش

مهدی تاج در تلاش است مشکلات تیم ملی را به نسبت دوره مدیریت عل کفاشیان کم رنگ تر کند.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از مشکلاتی که پیش تر تیم ملی با آن دست و پنجه نرم می کرد و شاید اکنون هم خیلی کم رنگ نشده باشد بازی تدارکاتی با تیم های خوب بود. این مورد توجه مهدی تاج است و رئیس فدراسیون فوتبال در تلاش است با امضای تفاهم نامه با کشورهای اروپایی این مشکل را رفع کند. دو کشوری که با هم تفاهم نامه امضاء می کنند در تفاهم نامه روی برگزاری بازی دوستانه هم به توافق می رسند و این طور نیست که برای برگزاری بازی دوستانه شرط و شروط مالی بگذارند. مسئله ای که مانع از این شده ایران در سال های اخیر با تیم های خوب بازی کند چرا که تیم های اروپایی طبیعتا برای برگزاری بازی دوستانه با ایران طلب پول می کنند.

فدراسیون فوتبال بعد از امضای تفاهم نامه با هلند با ارمنستانی ها هم توافق همکاری امضاء کرده است. کشوری که فوتبالش در اروپا حضور دارد و در سال های اخیر به خاطر بازی با تیم های بزرگ پیشرفت محسوسی داشته است.

در امضای تفاهم نامه بر برگزاری بازی دوستانه در همه رده های ملی تاکید شده و طبیعی است در صورت درخواست کی روش برای برگزاری بازی دوستانه بین تیم ملی دو کشور هم توافق خواهد شد.

پیش تر تیم ملی اردویی را در ارمنستان برگزار کرده بود و کی روش از امکانات و هم چنین اردویی که در این کشور برگزار شده بود اظهار رضایت کرد.

مهدی تاج قصد دارد با کشورهای دیگری هم وارد مذاکره شود و با آنها تفاهم نامه همکاری امضاء کند تا چالش های سیاسی مانع از تحقق اهداف تیم های ملی کشورمان نشود.

در سال های گذشته به بهانه تحریم ها و هم چنین مسدود شدن حسابهای فدراسیون فوتبال دست علی کفاشیان برای برگزاری بازی دوستانه بسته بود. مسئله ای که کی روش هم در یکی از مصاحبه های برون مرزی خود پیش از جام جهانی به آن اشاره داشت.

مهدی تاج که پیش تر رئیس سازمان لیگ برتر بود مشکلات دوره علی کفاشیان را به خوبی رصد کرده و تا به امروز گام های مثبتی در جهت رفع مشکلات برداشته است. او پیش از سفر به ارمنستان به همراه ساکت و عابدینی سفری به آلمان داشت و در این کشور با مدیران آدیداس دیدار کرد. قرار است بعد از امضای توافق نهایی آدیداس البسه همه تیم های ملی را تامین کند.

602/101

کد خبر: 711765

وب گردی

وب گردی