تمدید حکم ریاست کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی/رونمایی ازفضای جدید کتابخانه مرکزی

فضای جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی ,چهارشنبه مورخ 17آذرماه 95 با حضور رییس دانشگاه شهید بهشتی دکتر محمدمهدی طهرانچی و هیات همراه ، مسولین کتابخانه مرکزی و کارشناسان کتابخانه‌های دانشگاه و کاربران کتابخانه, رونمایی شد. پروژه بازمهندسی کتابخانه مرکزی در دو فاز با هدف سهولت دسترسی کاربران به منابع و دل انگیزسازی فضا صورت گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رائد فریدزاده استادیار دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی با حکم محمد مهدی طهرانچی, رییس دانشگاه به مدت دو سال در سمت رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز نشر و اسناد دانشگاه ابقاء شدند​.

همچنین در این مراسم، ریاست کتابخانه مرکزی دکتر رائد فریدزاده و همچنین سرپرست کتابخانه‌های دانشگاه، دکتر محسن حاجی زین العابدینی با ارائه گزارشی از تغییر و تحولات ایجاد شده در فضای کتابخانه، ایجاد سه بخش "کتب نفیس" جهت حفظ و نگهداری آثار با ارزش، "کودک و نوجوان" جهت ارائه خدمت به فرزندان کاربران دانشگاه و "روابط عمومی" با هدف افزایش ارتباط و تبادل کتابخانه مرکزی با سایر کتابخانه‌ها و مراکز و موسسات اطلاع رسانی در سطح ملی و بین‌المللی سخن گفتند.

سپس با حضور جمع حاضر، توسط ریاست دانشگاه از بخش کودک و نوجوان این کتابخانه که با هدف ایجاد محیطی امن و علمی به منظور افزایش یادگیری فرزندان اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ایجاد شده است رونمایی شد.در این مراسم، کودکان با سرودخوانی از بازدیدکنندگان بخش استقبال کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سپس دکتر طهرانچی با همراهی مسولین کتابخانه مرکزی به بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه و بازمهندسی ایجاد شده در فضای کتابخانه پرداختند و از ارتقای کمی و کیفی این کتابخانه و توجه مسولین این مرکز به ایجاد محیطی علمی و فرهنگی جهت رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران اظهار خرسندی نمودند.

201

کد خبر: 711768

وب گردی

وب گردی