در آستانه اکران، تیزری جدید از «گیتا» رونمایی شد/ ویدئو

جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی که برای پخش از تلویزیون آماده شده است، رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، دومین تیزر فیلم سینمایی «گیتا» ساخته مسعود مددی و به تهیه‌کنندگی مجید شیخ‌انصاری در آستانه اکران اثر رونمایی شد. «گیتا» قرار است بعد از «یتیم‌خانه ایران» در گروه سینمایی آزادی اکران شود که با توجه به وضعیت فروش فعلی این فیلم به نظر می‌رسد همین هفته باشد.

تیزر جدید «گیتا» توسط مهدی مقدم ساخته و برای پخش از تلویزیون آماده شده است.

داستان این فیلم روایت زندگی گیتا و همسرش امیر است که دل مشغولى‌هاى ساده خود را دارند. گیتا بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز بشدت دلتنگ است و دورى او را برنمى‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشى‌هاى ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌اى برایشان رقم مى‌زند.

مسعود مددی فیلمنامه اثر را به صورت مشترک با میترا تیموریان نوشته است و مریلا زارعى، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامى، بهناز جعفرى، نادر فلاح، یلدا قشقایى، کتایون سالکى، محمدحسین محمدیان و رامین افشارى در آن به ایفای نقش می‌پردازند. مجید شیخ انصاری نیز تهیه کننده این فیلم سینمایی است.

همچنین دیگر عوامل این اثر سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبردارى: همایون پایور، تدوین: رضا بهارانگیز، موسیقى: سعید شهرام، دستیار کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیارى‌نیک، طراح گریم: سودابه خسروى، طراح صحنه: حسن روح‌پرورى، صدابردار، بابک اردلان، طراح و ترکیب صدا: بهمن اردلان، مدیر تولید: جلیل شعبانى، مشاور کارگردان: مجتبى راعى، مجرى طرح: مهدى کریمى، مدیر رسانه: شراره داودی. محصول مشترک موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.


501/101

کد خبر: 711778

وب گردی

وب گردی