عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگر برتر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان یزد شد

نوید نصیری‌زاده، معاون پژوهش و فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی یزد موفق به کسب رتبه نخست پژوهش در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد شد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با برگزاری مراسم ویژه هفته پژوهش در استان یزد در بخش معرفی استادان برتر پژوهشگر استان،این عنوان به نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فناوری واحد یزد رسید.

نصیری زاده با داشتن 71 مقاله علمی پژوهشی درمجلات بین المللی ISI، داوری بیش از 110 طرح و مقاله، تأسیس و اداره دو شرکت دانش بنیان با مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تأسیس دو شرکت فناور وابسته به پارک علم و فناوری یزد، راه اندازی 4 آزمایشگاه، کارگاه فنی و تحقیقاتی، ارائه 92 مقاله به صورت پوستر و سخنرانی در سمینارهای داخلی و بین المللی، مولف ومترجم چندین کتاب دانشگاهی، موفق به کسب این رتبه شد.

وی در دوران دانشجویی در سفر مقام معظم رهبری به استان یزد در سال 1386 به عنوان دانشجوی برتر علمی سخنانی را در محضر ایشان ارائه کرد.

نصیری زاده مدرک کارشناسی شیمی را در سال 1377 از دانشگاه یزد، کارشناسی ارشد شیمی آلی را از واحد یزد و کارشناسی ارشد شیمی تجزیه را از دانشگاه یزد و در سال 1389 مدرک دکتری شیمی تجزیه گرایش الکتروشیمی را از دانشگاه یزد اخذ کرد و اکنون دارای مرتبه علمی دانشیاری است.

200

کد خبر: 711786

وب گردی

وب گردی