صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به زودی تایید و ایجاد می شود/ در آینده شاهد شرکت های دانش بنیان موفقی ازدانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود

رییس صنوق نوآوری و شکوفایی گفت: در راستای ایجاد شرکت های دانش بنیان، دانشگاه آزاد اخیرا به دنبال صندوق پزوهش و نوآوری بوده که صحبت ها در کارگروه های مربوطه در طی 2 جلسه انجام شده است که به زودی نهایی و تایید صندوق پژوهش و نوآوری  اعلام خواهد شد و می تواند صنوق را ایجاد کند.

دکتر بهزاد سلطانی، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پیشرفت خوبی در زمینه اقتصاد دانش بنیان داشته است به ایسکانیوز گفت: این دانشگاه در فضای اقتصاد دانش بنیان در حال حرکت بوده و در همین راستا تعداد زیادی مراکز رشد نیز ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است که توسط فارغ التحصیلان خود شرکت های دانش بنیان تاسیس کند که حرکت بسیار خوب و در جهت رشد اقتصادی کشور است.

سلطانی خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد شرکت های دانش بنیان، دانشگاه آزاد اخیرا به دنبال صندوق پزوهش و نوآوری بوده که صحبت ها در کارگروه های مربوطه در طی 2 جلسه انجام شده است که به زودی نهایی و تایید صندوق پژوهش و نوآوری اعلام خواهد شد و می تواند صنوق را ایجاد کند.

رییس صنوق نوآوری و شکوفایی آینده خوبی را برای دانشگاه آزاد اسلامی پیش بینی کرد و گفت: برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نشان دادند که می توانند در مسیرهای دانش و موفقیت پر رنگ ظاهر شوند.

وی در پایان عنوان کرد: حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه نسل سوم که همان دانشگاه کارافرین است و همچنین سرمایه گذاری هایی که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی در دست اقدام است قطعا خروجی این مجموعه علمی ،شرکت های موفقی در اینده خواهد بود.

200/202

کد خبر: 711880

وب گردی

وب گردی