معاون پژوهش و فناوری واحد لاهیجان دانشگاه آزاد اسلامی: واحد لاهیجان موفق به دریافت  اصولی آزمایشگاه مجاز از سازمان غذا  و دارو  شده است

میر مظفر فلاح چای گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به عنوان تنها واحد دانشگاهی دراستان گیلان است که موفق به دریافت موافقت اصولی آزمایشگاه مجاز از سازمان غذا دارو در زمینه کنترل مواد و فرآورده های خوردنی و آشامیدنی و کنترل سموم و آلاینده ها  و آزمایشگاه تخصصی میکروبیولوژی شده است .

میر مظفر فلاح چای،معاون پژوهش و فناوری واحد لاهیجان در خصوص طرح ساها و موفقیت واحد دانشگاهی لاهیجان به ایسکانیوز گفت: سامانه آزمایشگاه همکار آزاد (ساها) دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با تجمیع امکانات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و با هدف بهره مندی از امکانات فعلی در جهت ارائه خدمات به بیرون از دانشگاه و استانداردسازی روش ها در سال 1394 و به دست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد تا بر اساس طرح تجمیع شبکه بزرگ آزمایشگاهی در کنار سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی نقشی ارزنده داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا تدوین کتابچه معرفی تجهیزات و تعرفه ارائه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با معرفی بیش از 50 مورد از تجهیزات کاربردی توسط حوزه پژوهش و فنآوری دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان به انجام رسید و انتخاب واحد لاهیجان به عنوان یکی از چهار الگوی برتر در بین کلیه واحدهای دانشگاهی انتخاب گردید .

معاون پژوهش و فناوری واحد لاهیجان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به عنوان تنها واحد دانشگاهی دراستان گیلان است که موفق به دریافت موافقت اصولی آزمایشگاه مجاز از سازمان غذا دارو در زمینه کنترل مواد و فرآورده های خوردنی و آشامیدنی و کنترل سموم و آلاینده ها و آزمایشگاه تخصصی میکروبیولوژی شده است .

وی در پایان خاطر نشان کرد:با در اختیار داشتن کادری مجرب، این واحد گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار را در زمینه استانداردهای با شماره ISIRI 2870-2326 , ISIRI 4293-2326 دریافت نموده است . علاوه بر موارد مذکور مجموعه آزمایشگاه های این واحد دانشگاهی بعد از انجام ممیزی های انجام شده از سوی وزارت علوم به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درآمده است.

200/202

کد خبر: 711914

وب گردی

وب گردی