واعظی برای جلسه استانی حزب اعتدال و توسعه به کردستان رفت نه کمپین انتخاباتی

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت:آقای واعظی جمعه گذشته به کردستان رفتند که این حضور در ساعت اداری و کاری نبوده است و صرفا با حزب جلسه داشتند و حضور او به عنوان معاون سیاسی حزب با اعضای شورای استانی حزب اعتدال و توسعه کردستان بود.

ایسکانیوز،اسماعیل شجاعی در واکنش به جوسازی پیرامون حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه استانی حزب اعتدال و توسعه در کردستان و ایجاد شائبه برای فعالیت انتخاباتی اعضای کابینه دولت، گفت: به طور مشخص اگر اعضای یک حزب فعالیت سیاسی نداشته باشند که باید سیستم‌ فعالیت آن حزب را متوقف کرد. مهم این است اعضای کابینه دولت که عضو حزب هستند فعالیت حزبی را در فعالیت‌های اجرایی خود در دستور کار قرار دهند تا بتوانند شور و نشاط سیاسی به جامعه تزریق کنند و طرفداران دولت را در مقابل هجمه‌های گسترده تبلیغاتی رسانه‌های متعدد مخالف دولت حفاظت کنند.

احزاب ستاد انتخابات نیستند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه احزاب ستاد انتخابات نیستند که صرفاً فعالیت‌هایشان انتخاباتی باشد، گفت: تحلیل‌های صداوسیما از نشست استانی حزب با آقای واعظی حاکی از آن است که او به عنوان وزیر دولت یازدهم کمپین انتخاباتی تشکیل داده است در حالی که این فعالیت‌های مشخص و معمول حزب اعتدال و توسعه است که وزرای عضو حزب در سفر به استان‌ها با اعضای حزب دیدار می‌کنند.

معاون استان‌ها و کانون‌های حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: آقای دکتر واعظی جمعه گذشته به کردستان رفت و حضور وی به عنوان معاون سیاسی حزب با اعضای شورای استانی حزب اعتدال و توسعه کردستان در غیر ساعت اداری و کاری بود .

شجاعی افزود: حزب اعتدال و توسعه در همه استان‌ها تشکیلات حزبی گسترده دارد که وقتی مسئولان حزب به استان‌ها میروند، اعضای حزب جلسه‌ای را تدارک می‌بینند و این ربطی به بحث انتخابات ندارد و این جلسات معمول حزب در استان‌ها محسوب می شود.

وی یادآور شد: حزب نهاد دائمی است که همیشه باید فعال باشد و جلسه و نشست برگزار کند و به دلیل اینکه احزاب عموما در ایران در آستانه انتخابات فعالیت می‌کنند؛ این شائبه پیش آمده که اعتدال و توسعه کمپین انتخاباتی برگزار کرده است .

فعالیت انتخاباتی اعتدال و توسعه تا دو ما آینده

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به فعالیت‌های این حزب گفت: اعتدال و توسعه یک حزب فعال است و به طور مستمر در هر فصل همایش برگزار می‌کند و مرتبا دیدارهای استانی با مسئولان کشور دارد و آخرین همایش استانی و فصلی حزب هم در پنج شنبه 8 مهرماه در تهران برگزار شد که گزارش آن در سایت حزب اعتدال و توسعه منتشر شده است .

شجاعی تاکید کرد: هنوز فعالیت انتخاباتی اعتدال و توسعه شروع نشده و ممکن است تا دو ماه آینده این فعالیت‌ها آغاز شود و اکنون مشغول فعالیت‌های تشکیلاتی حزب هستیم که به طورطبیعی در طول سال انجام می‌شود.

معاون استانها و کانون‌های حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد:برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره در حال انجام است و ممکن است در دی ماه کنگره حزب اعتدال و توسعه برگزار شود.

کد خبر: 712061

وب گردی

وب گردی