تاج: به موفقیت تیم های حاضر درلیگ قهرمانان آسیا خوشبین هستم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:موضوع هم اندیشی، کمک و برنامه ریزی برای حضور قدرتمندانه تیم های ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، در این جلسه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ، عبدالکاظم طالقانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال،حبیب الله شیرازی عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس، علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال تهران ومسئولان سازمان لیگ حضور داشتند.

در این جلسه رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و سرمربیان باشگاه های ایران برای حضور در این جلسه اعلام کرد:موضوع این هم اندیشی کمک و برنامه ریزی برای حضور قدرتمندانه نمایندگان ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

مهدی تاج افزود:من به موفقیت تیم های حاضر در این رقابت ها و صعودشان به مرحله بعدی خوشبین هستم و باید به گونه ای در این رقابت ها حضور پیدا کنیم که نتایج خوبی بدست آوریم.

این مقام مسوول افزود: درجلسه قبلی در این رابطه تصمیم بر این گرفته شد در صورت همگروهی تیم های ایرانی با نمایندگان عربستان ترجیح ما این است که در کشور ثالث بازی های خود را برگزار کنیم. البته اولویت اول ما بازی در ایران است.

وی افزود:در این رابطه ما نامه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده ایم که محل رسیدگی به این موضوع کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیاست اما برخلاف روال عادی این موضوع در کمیته مسابقات این کنفدراسیون بررسی شده است البته هنوز پاسخی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برا ی ما ارسال نشده است.

تاج تاکید کرد:البته طبق اطلاعاتی که بدستمان رسیده مصوبه قبلی یکسال اعتبار داشته و شرایط خاص خودش را دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا کارش تدوین مسابقات است و اگر خلافی از ما سرزده باید در کمیته انضباطی بررسی شود.

وی تاکید کرد: تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نباید تحت الشعاع این موضوع قرار گیرند و فقط باید به فکر آماده سازی و حضور هرچه بهتر در این بازی ها باشند.

تاج افزود:ارزیابی من نسبت به حضور نمایندگان ایران در این رقابت ها مثبت است و باید به گونه ای در این بازی ها حضور داشته باشیم که در نهایت امتیاز ما از سوی کمیته ارزیابی کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شود سهمیه کامل را دریافت کنیم.

وی گفت: باید در این رابطه کار گروهی انجام دهیم و هرتیمی که بازی دارد همه از آن حمایت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:تشکر ویژه ای از تیم های استقلال ، پرسپولیس ،ذوب آهن که با در اختیار گذاشتن بازیکنانشان سهمی در موفقیت های تیم ملی داشتند، دارم.

وی بیان کرد : توفیقات تیم ملی مرهون زحمات این باشگاه ها ست زیرا هم بازیکنانشان را دراختیار تیم ملی گذاشته اند و هم آنان را برای حضور در تیم ملی به مرز آمادگی رساندند.

تاج گفت:تیم ملی نه متعلق به من است و نه متعلق به کارلوس کی روش و نه بقیه دوستان تیم ملی متعلق به همه است ،موفقیت های اخیر این تیم مرهون زحمات همه دوستان است از مدیران باشگاه ها و سرمربیان تشکر می کنم که تیم ملی را از خودشان می دانند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازی های آینده تیم ملی برای ما خیلی حائز اهمیت است وامیدوارم با صعود به جام جهانی موفقیت های اخیر فوتبال ایران تکمیل شود.

تاج در پایان افزود: در این جلسه سه ساعته بحث و گفتگوی مفصلی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم و از مدیران و سرمربیان باشگاه ها بخصوص باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که همکاری لازم را با تیم های ملی کشورمان داشته اند کمال تشکر را دارم.

602/101

کد خبر: 712082

وب گردی

وب گردی