پیشرفت مسکن مهر پرند قابل قبول است/ افتتاح ۸ هزار واحد تا پایان امسال/ مهم‌ترین مشکل خانه‌های باقیمانده ساخت مراکز خدمات‌رسانی است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از پیشرفت قابل قبول سایت مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: حذف تمام شرایط برای واحدهای بدون متقاضی و انتقال واحدهای مسکن مهر از بدحساب‌ها به خوش حساب‌ها  ۲ مصوبه اخذ شده در خصوص رسیدگی به وضعیت واحدهای فاقد متقاضی بود که خوشبختانه تا کنون به کسب نتایج مثبت منجر شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی علی اکبر طاهری در خصوص بازدید احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر از سایت مسکن مهر شهر جدید پرند اعلام کرد: این بازدید در راستای بررسی وضعیت مسکن مهر این شهر صورت پذیرفت که همچنین پس از آن مشکلات پروژه‌های بزرگ مپسا، هسا، کیسون و کوزو فاز ۶ طی جلسات مشترک با پیمانکاران و نمایندگان دستگا‌های خدمات رسان مورد بررسی قرار گرفت.

طاهری در ادامه افزود: در پروژه بزرگ هسا برخی از مشکلات در خصوص آماده‌سازی و مسائل مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسانی باعث کندی روند پیشرفت فیزیکی کار شده است. ما جلسات متعددی با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته‌ و در آخرین اقدام فهرست بهایی را برای شورای مسکن استان ارسال کرده‌ایم که در همین راستا جلسه‌ای نیز در دفتر استاندار تهران برگزار شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در ادامه افزود: در پروژه هسا نیز شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی هستیم که حدود ۸۰ درصد مشکلات در این پروژه به بحث آماده‌سازی و خدمات‌رسانی مربوط می‌شود.

طاهری همچنین در خصوص پروژه شهرک آسمان، اظهار کرد: مشکلات مربوط به محوطه‌سازی و خدمات زیربنایی به خصوص گازرسانی در حال مرتفع شدن بوده که تلاش می‌کنیم تا دهه فجر شاهد افتتاح و تحویل تمام واحدهای مسکونی این شهرک باشیم.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر پس از پایان این بازدید، پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پرند را قابل قبول دانست و اعلام کرد بیشتر مشکلات مسکن مهر پرند مربوط به آماده‌سازی و خدمات‌رسانی به واحدهای ساخته شده بود که نسبت به رفع آن پیگیری‌های لازم در دست اجرا است.

طاهری در ادامه با بیان اینکه از حدود ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند تاکنون بیش از ۶۲ هزار واحد تحویل متقاضیان شده یا در شرف تحویل است، تصریح کرد: حذف تمام شرایط برای واحدهای بدون متقاضی و انتقال واحدهای مسکن مهر از بدحساب‌ها به خوش حساب‌ها ۲ مصوبه اخذ شده در خصوص رسیدگی به وضعیت واحدهای فاقد متقاضی بوده که خوشبختانه تا کنون پیشرفت خوبی نیز داشته است.

وی همچنین در پایان ضمن اشاره به ابراز رضایت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از عملکرد شرکت عمران شهر جدید پرند بیان کرد: تا پایان امسال ۸ هزار واحد مسکن مهر در پرند افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان از تحویل یک واحد مسکن مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی به خانواده شهید مدافع حرم عیسی رضایی خبر داد و گفت: این واحد با حضور قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر واقع در شهرک آفتاب فاز ۵ بصورت رایگان به خانواده این شهید عالیقدر تحویل داده شد.

101/402

کد خبر: 712134

وب گردی

وب گردی