بروجردی: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)در راستای توسعه و پیشرفت نظام گام بر می‌دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان یک نهاد عظیم علمی و فنی، در راستای توسعه و پیشرفت نظام ولایی ایران گام بر می‌دارد.

به گزارش ایسکانیوز، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه اظهار کرد: توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) که بخشی از آن را در نمایشگاه جانبی این همایش دیدم، ظرفیتی اساسی برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی پیشرفت‌های مادی و اقتصادی در سایه امنیت پایدار محقق می‌شود گفت: هشت سال جنگ تحمیلی یکی از توطئه‌های مهم دشمنان برای سرنگونی نظام بود اما مکر الهی، حیله‌های آنها را به خودشان بازگرداند.

وی ادامه داد: بعد از جنگ سخت، دشمنان به دنبال جنگ نرم رفتند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

بروجردی با اشاره به توطئه‌های آمریکا و هم پیمانان غربی و منطقه‌ای آن علیه محور مقاومت عنوان کرد: در سوریه دشمنان همه امکانات خود را بکار گرفتند و فریاد زدند بشار اسد باید برود اما شاهد بودیم که این توطئه نافرجام ماند و امروز همه طراحان نبرد در سوریه به این نتیجه رسیده‌اند که در مصاف با نظام اسلامی شکست خورده‌اند.

وی افزود: انگلیس صریحا اعلام کرده ارسال تسلیحات مختلف به عربستان و حمله این کشور به یمن نقض حقوق بشر نیست و در عین حال همین کشورهای غربی برای تروریست‌ها در حلب اشک می‌ریزند؛ علیه یمن مظلوم قطعنامه تسلیحاتی صادر می‌کنند و به عربستان جایزه حقوق بشر می‌دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا مدعی ابرقدرتی در سطح بین‌المللی است، اما با این حال شکست‌های زیادی نصیبشان شده ولی در عین حال تلاش می‌کنند امنیت پایدار ایران را با چالش مواجه کنند.

وی افزود: بحمد الله با همکاری میان نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ، چتر امنیت پایدار را بر سر ایران اسلامی گسترده شده است.

بروجردی با بیان اینکه در میان 57 کشور اسلامی، تنها ملتی هستیم که دستور الهی مبنی بر اطاعت از ولایت امر را پذیرفته‌ایم و آن را اجرایی کرده‌ایم تصریح کرد: این نعمتی است که باید شکرگزار آن باشیم و در راستای تقویت ولایت فقیه تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تخصص و تعهد مدیران و پرسنل قرارگاه خاتم(ص) را مورد توجه قرار داد و افزود: این نهاد عظیم علمی و فنی، در راستای توسعه و پیشرفت نظام ولایی ایران گام بر می‌دارد و بر این اساس، موفقیت‌های روزافزون را پیش رو خواهد داشت.

302/300

کد خبر: 712169

وب گردی

وب گردی