گردهمایی تاثیرگذاران فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی خاش

 احمد حاتمیان مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: با حفظ وحدت کلمه میتوانیم از نقشه های دشمنان برای ضربه به دین اسلام جلوگیری  کنیم.

به گزارش ایسکانیوز،احمد حاتمیان مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور در گردهمایی که با حضور حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور و عیسی بزمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان و جمعی از علمای اهل سنت و تشیع ، اندیشمندان و معتمدین و سران طوایف و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار شد ، اهمیت و جایگاه وحدت در جهان اسلام مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام احمد حاتمیان در سخنانی به وضعیت اسف بار فعلی برخی از کشور های اسلامی همچون سوریه و افغانستان اشاره کرد و نبود وحدت را عامل اصلی این وقایع دانست.

وی در ادامه با اشاره به لزوم احترام به عقاید مذاهب مختلف اسلامی و حتی ادیان الهی دیگر بر توصیه مقام معظم رهبری (مد) در این خصوص تاکید نمود.

وی در سخنانی گفت: وحدت کلمه و اتحاد مذاهب مخلف اسلامی نیاز امروز دنیای اسلام است و تکفیر و توهین به مذاهب اسلامی طبق فرموده مقام معظم رهبری حرام بوده و مورد تایید هیچ یک از مراجع و علمای اسلام نیست.افکندن اختلاف در بین مسلمانان ، تکفیر و قتل عام مسلمانان به خاطر مذهب و دین به دست برخی مسلمان نماها از نقشه های اسکتبار و صهیونیسم در جهت لطمه زدن به دین مبین اسلام طراحی شده و در حال اجراست.

امروز داعش و عناصر تکفیری و نیز متاسفانه برخی از سخنوران اهل سنت و تشیع دانسته یا نا آگاهانه به ابزاری در دست دشمن تبدیل شده اند. در این شرایط کنونی باید با وحدت کلمه و اتحاد میان اهل سنت و تشیع از تبدیل شدن به ابزار دست دشمنان و موفقیت انان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام جلوگیری کنیم.

205/200

کد خبر: 712210

وب گردی

وب گردی