برگزاری جلسه هم اندیشی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد

جلسه هم اندیشی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با حضور کارکنان بسیجی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام قدرتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان بیان داشت: برکات بسیج در عرصه های مختلف مانند شجره طیبه ای است که دارای ریشه های عمیقی بوده و شاخ و برگ آن تا افلاک گسترانیده شده است.

قدرتی با بیان این جمله امام راحل (ره ) که بسیج لشکر مخلص خداست و دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین نفر امضاء کرده اند؛ گفت: بسیج از عنایات حق تعالی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با نفس قدسی حضرت امام (ره) بال و پر گرفت و امروز به اوج بالندگی رسیده است.

در ادامه جواد مؤیدی فرمانده پایگاه بسیج امام جعفر صادق (ع) واحد خرم آباد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این پایگاه برنامه های آینده بسیج کارکنان واحد خرم آباد را تشریح کرد.

وی افزود: برگزاری حلقه های صالحین در دانشگاه همواره بر اعتلای وضعیت فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی اساتید و دانشجویان و کارکنان را مد نظر دارد و برای تحقق اهداف برگزاری آنها از اساتید مجرب در این زمینه استفاده می کند.

در ادامه پس از بیان خاطراتی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از برادارن بسیجی و رزمنده آقایان حبیب اسدزاده، فرج الله مهدوی و سید جمعه ابراهیمی با اهدای هدایایی تقدیر شد.

205/200

کد خبر: 712246

وب گردی

وب گردی