برگزاری گردهمایی آشنایی با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد

گردهمایی درس آشنایی با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و قاریان برجسته بروجردی، جمعی از دانشجویان وعلاقه‌مندان به علوم قرآنی در سالن اجتماعات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در این گردهمایی گفت: « این برنامه توسط دانشجوی ممتاز قرآنی علیرضا روزبهانی آغاز و سپس با مداحی مهدی ترکاشوند ادامه یافت. »

محبوبه جنانی افزود: «در این برنامه گروه تواشیح الاحرار دانشگاه به اجرای برنامه پرداخت. سپس از تفسیر قرآن کریم توسط استاد شمس بخش استفاده شد و از تلاوت زیبا و دلنشین محمد آشوری قاری ممتاز واحد اعضا بهره مند شدند و در خلال مراسم 4 سئوال مطرح شد که دانشجویان حاضر در گردهمایی با پاسخ به آنها جوایزی دریافت کردند.»

وی افزود: «در این مراسم با اهداء جوایزی از دانشجویان منتخب کشوری در بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش هنری و شفاهی تجلیل شد.»

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد ادامه داد: «از محمد احسان صارمی و سامان جعفری در رشته عکاسی، معصومه کولیوند در رشته شعر، رضا گودرزی در رشته قالیبافی، محمد آشوری در رشته قرائت قرآن به روش تحقیق و حمید کاوند در حفظ 5 جزء و سیده سعیده سیدین در حفظ 10 جز قرآن کریم تقدیر شد.»

205/200

کد خبر: 712277

وب گردی

وب گردی