دومین گردهمایی آموزشی نظام مدیریت ارزیابی عملکرد در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد

دومین گردهمایی آموزشی نظام مدیریت ارزیابی عملکرد در وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با حضور بیش از 80 نفر از مدیران و کارکنان ارزیابی عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها و شرکت های تابعه برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شاتا؛ حسن ممتحن معاون اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این گردهمایی آموزشی گفت: مهم ترین هدف گردهمایی یاد شده توانمند سازی، ارتقای توانایی و اثرگذاری نیروهای شاغل در دفاتر ارزیابی عملکرد مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در کل کشور است.
وی ارتقای جایگاه کنونی وزارتخانه ، همچنین مستند سازی و آشنایی با قوانین حوزه ارزیابی عملکرد و ارتباط موثر در این حوزه و در نهایت استفاده از ظرفیت های موجود در دستگاه برای ارتقای سطح سازمانی را از مهم ترین اهداف این همایش برشمرد.
به گفته ی ممتحن؛ بدون شک برپایی اینگونه نشست های آموزشی اثرات شگرفی بر روند اقدامات آتی این اداره کل خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دومین گردهمایی آموزشی نظام مدیریت ارزیابی عملکرد ، 80 نفر از کارکنان و مدیران ارزیابی و عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها، معاونت های ستادی وزارتخانه همچنین شرکت ها و موسسات تابعه حضور دارند.
ممتحن در ادامه با اعلام اینکه در سال 94 نسبت به سال 93 این وزارتخانه در حوزه شاخص های عمومی رشد 40 درصدی و در حوزه پایش شاخص های اختصاصی رشد 11.5 درصدی داشت افزود: ما به این میزان رشد قانع نیستیم و با توجه به وجود نیروهای انسانی مستعد، متخصص و متعهد همچنین اقدامات اثر گذار بر نظام اقتصادی کشور می بایست به رشد بیش از این دست یافت.
معاون اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در پایان گفت: ما از سال گذشته حرکت جدی را در حوزه آموزش شروع کردیم به طوری که مهمترین آن در ابتدای امسال کارگاه آموزشی ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با فساد بوده است که با استقبال شایانی مواجه شد.

101/402

کد خبر: 712338

وب گردی

وب گردی