معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب معرفی شد

مراسم تودیع یحیی داداش کریمی معاون سابق و  معارفه علی جعفری معاون جدید اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس واحد بناب در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات معاون سابق گفت: امیدواریم با این انتصاب، پیشرفتهای قابل توجهی در حوزه اداری و مالی واحد اتفاق افتاده و در نهایت شاهد اعتلای روز افزون این واحد دانشگاهی باشیم.

سیدعبدالله حجتی افزود: احساس مسئولیت، صداقت، حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع، لازمه خدمت به مردم به ویژه دانشجویان است. از همه همکاران می خواهم تا با احساس مسئولیت، و با همدلی و تعاون و کمک به مسئولان، مسیر رشد و شکوفایی این واحد دانشگاهی را هموارتر کنند.

معاون جدید اداری و مالی واحد، ضمن تشکر از ریاست واحد بناب به جهت اعتماد ایشان و محول کردن این مسئولیت خطیر گفت: بنده از حمایت های کامل جناب آقای اعزازی نماینده مردم فهیم بناب در مجلس، در جهت پیشرفت و تعالی این واحد دانشگاهی و برطرف کردن مشکلات موجود، تشکر و قدردانی می کنم.

علی جعفری افزود: با بهره برداری از ایده ها و راهنمایی های همکاران، از تمام توانم استفاده خواهم کرد تا با ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه، مشکلات حوزه اداری و مالی واحد را برطرف کرده و در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه سهیم باشم.

205/200

کد خبر: 712420

وب گردی

وب گردی