دیدار مسئولین بسیج دانشجویی شبستر از فعالیت های واحد صوفیان

در دیداری که فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان شبستر و هیئت همراه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان صورت گرفت، این مقام مسئول بر تعامل بیشتر در جهت اثر بخشی فعالیتهای علمی و فرهنگی بسیج دانشجویی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی عبدالهی، فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان شبستر ضمن تأکید به اهداف بسیج دانشجویی در جهت هم افزایی برای اجرای فعالیتهای علمی، فرهنگی و پژوهشی، نتیجه و خروجی فعالیتها را در ارتقای عملکرد بسیج بسیار با اهمیت دانست.

وی ضمن تبریک و اظهار خرسندی از انتصاب رحمانی کهنموئی به سمت ریاست واحد صوفیان با اساره به فعالیتها و تجربیات وی در بسیج دانشجویی استان، گفت :« امیدواریم با عنایات خداوند متعال و رهنمود های مقام عظمای ولایت و با حمایت های ریاست واحد که جزو بسیجیان پیشکسوت هستند ، بتوانیم گام های مثمر ثمر در راستای اعتلای علم و فرهنگ برداریم .»

جعفر رحمانی کهنموئی رئیس واحد صوفیان، ضمن تشکر از حضور مسئولین بسیج در واحد صوفیان خواستار برنامه ریزی و فعال کردن بسیج دانشجویی واحد صوفیان در حوزه های فرهنگی ، پژوهشی، تربیت بدنی و هنری و .. شد .

وی افزود: تمهیداتی برای غنا بخشی به محتوای کلاسهای درسی گروه معارف با اجرای کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات روز جامعه و با حضور عموم دانشجویان در بطن کلاسهای درسی در ترم آتی اندیشیده شده است.

رحمانی کهنموئی در ادامه با عنایت به اراده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، انگجی بر گسترش فعالیتهای دانشجو محور در دانشگاه های استان بر ایجاد هم افزائی با اجرای برنامه های مشترک بین دانشگاهی تاکید کرد.

205/200

کد خبر: 712428

وب گردی

وب گردی