اختتامیه نهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی حرکت با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت های انجمن های علمی در این دانشگاه گفت: 52 انجمن علمی در رشته های مختلف در این دانشگاه فعال هستند.

وی با بیان اینکه از نشریات دانشجویی حمایت می کنیم، تصریح کرد: بیش از 50 نشریه دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی منتشر می شود و معاونت فرهنگی و دانشجویی از انتشار این نشریات حمایت های مالی و معنوی انجام می دهد.

فنی اصل با اشاره به اینکه سهم انجمن های علمی از کل برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده دانشگاه در سال 92، حدود پنج درصد بود، افزود: این سهم در سال 93 به 18 درصد و در سال گذشته به 40 درصد افزایش یافته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه افزایش برنامه های انجمن های علمی ادامه دارد، گفت: سهم انجمن های علمی از کل برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده دانشگاه در 9 ماهه سالجاری به بیش از 50 درصد رسیده است.

وی با اشاره به افتخارات ملی و منطقه ای کسب شده توسط انجمن های علمی در سال های جاری اظهار کرد: در سال 92، انجمن های علمی افتخاری کسب نکرده بود اما در سال 93، تعداد افتخارات کسب شده توسط انجمن های علمی به دو رسید و در سال گذشته این تعداد به پنج افزایش یافته و در سال جاری تاکنون شش افتخار توسط انجمن های ملی کسب شده است.

دکتر فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده در دانشگاه تصریح کرد: در سال 92، میانگین برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده در روز سه دهم بود که این مقدار در سال 93 به 7 دهم درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه نمودار برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده در دانشگاه محقق اردبیلی روند رو به رشدی داشته است، گفت: میانگین برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده در سال 94 به 1.4 دهم در روز رسید و این روند در 9 ماهه سال جاری به 2.5 برنامه در روز رسیده است.

کیوان بهجو با اشاره به اینکه 51 افتخار ملی و منطقه ای توسط انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی کسب شده است، اضافه کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برنامه ها را هدایت می کند و خود دانشجویان این برنامه ها را اجرا می کنند.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه نگاه ما به انجمن های علمی، نگاه علمی است، افزود: باید به دنبال تیم سازی علمی و فرهنگی باشیم.

یادآور می شود در این برنامه از نفرات برتر، مشاوران و افتخار آفرینان انجمن های علمی تجلیل شد.

کد خبر: 712462

وب گردی

وب گردی