نقوی حسینی: آزادی حلب مقدمه پاکسازی خاک سوریه از تروریست ها است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آزادسازی حلب مقدمه پیروزی های بزرگ ارتش سوریه در پاکسازی کامل خاک این کشور از وجود تروریست های تکفیری است.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن ابراز خرسندی از آزادسازی حلب گفت: مردم سوریه و ائتلاف متحدین دمشق نتیجه مقاومت و ایستادگی در مقابل تروریست های تحت حمایت غرب را با آزادی حلب گرفتند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت:حلب شهری است که سال ها در اختیار تروریست ها بود و آنها از این شهر به عنوان دژ تسخیر ناپذیر یاد می کردند اما نیروهای مقاومت به پیروزی دست پیدا کردند.

وی در ادامه افزود: تروریست ها ظرف 4 سال گذشته جنایات متعددی در حلب مرتکب شدند اما مدعیان حقوق بشر چشم برهم بسته بودند اما باتوجه به موفقیت های ارتش سوریه جاروجنجال به راه انداخته بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آزادسازی حلب مقدمه پیروزی های بزرگ ارتش سوریه در آزادی کامل خاک این کشور از وجود تروریست های تکفیری است.

وی تصریح کرد: حامیان منطقه ای تروریست ها در جنگ سوریه باید واقعیت اقتدار نیروهای مقاومت را بپذیرند زیرا از ادامه جنگ آنها سودی نمی برند.

نقوی حسینی با پیش کشیدن واکنش های منفی مقامات آمریکا به آزادی حلب گفت: واشنگتن پشتیبان مالی و تسلیحاتی گروه های تکفیری است و از پیروزی نیروهای مقاومت خشمگین هستند.

وی ضمن تاکید بر تعیین سرنوشت دولت سوریه توسط مردم سوریه تصریح کرد: حامیان تروریست های تکفیری تلاش می کنند با عملیات روانی آزادسازی حلب را تحت الشعاع قرار دهند اما در این راه ناکام خواهند ماند.

خبرگزاری خانه ملت

308/300

کد خبر: 712533

وب گردی

وب گردی