مایکروسافت: مردم در حال مهاجرت از مک بوک به سرفس هستند

مایکروسافت با عرضه تبلت های هیبریدی و همینطور لپ تاپ های سرفس، در درجه اول کاربران و علاقه مندان به مک بوک ها را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسکانیوز، با معرفی نسل جدید این لپ تاپ ها و همینطور سرفس استودیو، عملاً رقیبی جدی برای تمام اعضای خانواده کامپیوتری اپل قیام کرده که حتی ردموندی ها در تبلیغات تجاری خود نیز مستقیماً به این مسئله اشاره می نمایند.

حال غول تکنولوژیک سازنده ویندوز مدعی است که نوامبر، به لطف برخی فروش های ویژه مثل جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری، بهترین ماه تاریخ خانواده سرفس محسوب می شود.

اگرچه مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعات دقیقی مبنی بر آمار فروش محصولات کامپیوتری خود منتشر نکرده، اما معتقد است که «همه روزه افراد بیشتری از مک به سرفس مهاجرت می کنند.»

ردموندی ها در هفته های اخیر سعی داشته اند با اشاره به مشکلات متعددی که گریبان گیر سری 2016 مک بوک پرو اپل شده، مردم را به مهاجرت به خانواده سرفس تشویق نمایند و حالا مدعی هستند که این رویکرد در بهترین شکل ممکن موفق بوده است.

علاوه بر این مایکروسافت طی ماه های گذشته سعی کرده دسترسی به لپ تاپ های سرفس را تسهیل نماید؛ نسل جدید سرفس بوک در حال حاضر در آمریکا، استرالیا و نیوزیلند قابل خریداری است؛ اما در سه ماه آینده در کشورهای اتریش، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، سوئیس و انگلستان نیز عرضه می شود.

البته ناگفته نماند بازه زمانی عرضه سرفس استودیو در سایر کشورهای دنیا (به غیر از ایالات متحده آمریکا) هنوز مشخص نیست.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 712559

وب گردی

وب گردی