امیری پور: سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی اصول خاصی دارد

ملی پوش بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قطعاً سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی اصول خاصی دارد و همین برنامه ریزی منظم این تیم را حائز اهمیت کرده است.

نگین امیری پور در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لیگ برتر بدمینتون کشور از 9 دی شروع خواهد شد. تیم ما هم تمرینات را با نظم برگزار می کند تا با قدرت به مسابقات برویم. تیم ما در رده های مختلف سنی ملی پوش دارد، لازم به ذکر است فریبا جلالیان سرمربی تیم دانشگاه آزاد هدایت تیم ملی را هم برعهده دارد.

وی ادامه داد: من عضو تیم های مختلف،سپاهان اصفهان، کاله مازندران بودم و چندسالی در سوپرلیگ بازی کردم، اما هیچ کدام امکانات دانشگاه آزاد را نداشتند. از زمان حضور محمد دادگان دوباره به تیم دانشگاه ملحق شدم؛ اختلافات فاحشی بین تیم ما و سایر تیم های لیگ است. قطعاً سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی اصول خاصی دارد و همین برنامه ریزی منظم این تیم را حائز اهمیت کرده است. مسوولان همه امکانات لازم را در اختیار ما گذاشته اند و ماهم تمام تلاشمان را می کنیم با کسب مقامی خوب یه نوعی از زحماتشان تشکر کنیم.

ملی پوش بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص سطح لیگ برتر افزود: سطح لیگ در سال های گذشته بالا بوده، امسال هم انتظار می رود همینطور باشد. اصلی ترین رقیب ما در سوپر لیگ تیم گاز است. تیم ما از آمادگی بالایی برخوردار است، طبق قانون فدراسیون هر تیمی می تواند 3 ملی پوش داشته باشد که تیم ما از این لحاظ تکمیل است.

602

کد خبر: 712570

وب گردی

وب گردی