رزمایش محمد رسول الله (ص) نیروی زمینی ارتش پایان یافت

با دستیابی به تمام اهداف از پیش تعیین شده؛رزمایش محمد رسول الله (ص) نیروی زمینی ارتش پایان یافت

به گزارش ایسکانیوز، سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) ضمن اعلام پایان رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) نیروی زمینی ارتش گفت: این رزمایش که بزرگترین رزم تاکتیکی یکان های واکنش سریع نزاجا بود با دستیابی به کلیه اهداف مورد نظر پایان یافت.

سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) ضمن اعلام پایان رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) نیروی زمینی ارتش گفت: این رزمایش که بزرگترین رزم تاکتیکی یکان های واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، با دستیابی به کلیه اهداف مورد نظر پایان یافت.
به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی رزمایش محمد رسول الله (ص) وی در ادامه کسب مجموعه ای از دستاوردهای ارزشمند و اثربخش در حوزه رزم زمینی پس از طی مراحل تاکتیکی و عملیاتی و تحت نظارت کارشناسان و داوران نیروهای مسلح را از جمله دستاوردهای موفقیت آمیز این رزمایش دانست.
سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) افزود: اجرای تاکتیک های جدید رزمی با بهره گیری از انواع سلاح های بومی، کسب تجربه توسط نیروهای جوان، اشراف اطلاعاتی به وضعیت منطقه، ارتقای مهارت های تخصصی در رسته های مختلف رزمی از دیگر دستاوردهای مهم این رزمایش بود.
وی همچنین تصریح کرد: شعار محوری «امنیت منطقه و صلح پایدار در سایه اقتدار دفاعی و وحدت اسلامی» که شعار اصلی این رزمایش بود؛ قطعا با همراهی و اعتقاد کشورهای منطقه و بی نیازی از حضور بیگانگان و امکان هم افزایی و یکپارچگی قدرت های منطقه ای در مقابل هرگونه تهدید عینیت خواهد یافت و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق این هدف و برقراری صلح و ثبات و حفظ امنیت در منطقه بر ارتقای روزآمد و روزافزون توانمندی ها و قدرت بازدارندگی خود ادامه خواهد داد.

308/300

کد خبر: 712584

وب گردی

وب گردی