توضیحات صادقی در خصوص حقوق و دریافتی نمایندگان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص حقوق و دریافتی نمایندگان ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمود صادقی در نشست علنی امروز (سه شنبه 23 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، با استناد به ماده 79 آیین‌نامه داخلی عنوان کرد: در مورد اظهاراتی که دیروز داشتم و در رسانه‌ها درست منعکس نشد توضیحاتی ارائه می‌کنم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقاتی مجلس دهم مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: روز گذشته در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص حقوق نمایندگان از بنده سوال شد؛ از آنجایی که به حقوق قوای دیگر انتقاد داشتم در پاسخ به این سوال به صورت شفاف توضیحاتی ارائه کردم.

وی گفت: نمایندگان مبلغی با عنوان حقوق دریافت می‌کنند که از 4 میلیون و 500 تا 5 میلیون و 500 نوسان دارد اما دریافتی دیگری برای مخارج نمایندگی نیز به ما پرداخت می‌شود که برای اجاره دفتر و پرداخت حقوق پرسنل هزینه می‌شود. باید عنوان کرد نمایندگان شهرستان که چند حوزه انتخابیه را پوشش می‌دهند مجبور به پرداخت هزینه‌های دفترشان در چند حوزه انتخابیه هستند بنابراین هزینه آنها از بقیه نمایندگان بیشتر است و از منبع دیگری تأمین می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: نمایندگان حقوقی نزدیک بر 5 میلیون تومان دریافت می کنند و برای هزینه‌های رفت و آمد، اجاره مسکن و تردد مبلغی دریافت می‌کنند که جدا از حقوق آنها است و آن مبلغ در راستای حقوق نیست.

306/300

کد خبر: 712624

وب گردی

وب گردی