مسابقه کتابخوانی "تا قاف کرامت"  در واحد اردبیل برگزار شد

مسابقه بزرگ "تا قاف کرامت"  از کتابی که به همین نام به قلم نماینده ولی فقیه در استان نوشته شده است، در اولین روز از آغاز هفته وحدت در مسجد دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، به همت کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل مسابقه بزرگ "تا قاف کرامت" از کتابی که به همین نام به قلم نماینده ولی فقیه در استان و عضو هیات علمی واحد اردبیل سید حسن عاملی، نوشته شده است با حضور دانشجویان شرکت کننده در این مسابقه در اولین روز از آغاز هفته وحدت در مسجد دانشگاه برگزار شد.

محسن امینی مسئول کانون مهدویت دانشگاه گفت: تعداد 280 نفر از دانشجویان واحد اردبیل، آموزشکده سما و مرکز سرعین در این مسابقه ثبت نام کرده بودند که به صورت همزمان در اردبیل و سرعین به رقابت پرداختند.

نتایج این مسابقه درسی آذرماه اعلام و جوایز برندگان هم در یوم شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور دکتر سیدحسن عاملی (نویسنده کتاب) و همه شرکت کنندگان در مسابقه به برندگان اهدا خواهد شد.

امینی در خصوص جوایز این مسابقه گفت: به پنج نفر هر کدام دو میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و به سی نفر هر کدام یک میلیون ریال کارت هدیه اهدا می شود.

کتاب "تا قاف کرامت"، تحقیقی پیرامون حجاب، عفاف و شخصیت زن است که نگاهی مبسوط از تجارب، مطالعات و پاره ای تحقیقات نگارنده به جایگاه زن از منظر آموزه های دینی است که می تواند آغازی برای پژوهش هایی از این دست باشد.

کد خبر: 712625

وب گردی

وب گردی