مرحوم مقصود بایرامی تختی فوتبال کشور است

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: باید از مقصود بایرامی به عنوان برند فوتبال کشور و در حقیقت تختی فوتبال این مرز و بوم یاد کنیم که اخلاقش زبانزد عام و خاص است.

به گزارش ایسکانیوز، صمد نوتاش عصر امروز در اولین همایش بزرگداشت زنده‌ یاد مقصود بایرامی در اردبیل اظهار کرد: ما در حالی بیست و یکمین سالگرد زنده یاد مقصود بایرامی را گرامی می‌داریم که این اسطوره فوتبال کشور و استان اردبیل هیچ وقت نام و یاد و اخلاق نیکویش به فراموشی سپرده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه باید در شأن چنین فوتبالیست‌های گران‌سنگ مراسمی با شکوه با حضور مسؤولان کشوری برگزار می‌کردیم اما به دلیل برخی از مشکلات و نارسایی‌ها موفق نشدیم در حد و شأن این فوتبالیست با اخلاق اردبیل مراسمی را برگزار کنیم، تصریح کرد: امیدواریم در همایش‌های بعدی بتوانیم یاد، خاطره و نام مرحوم مقصود بایرامی را گرامی بداریم.


رئیس هیأت فوتبال استان با بیان اینکه باید در شهرمان به وجود چنین فوتبالیست‌های با اخلاق و با شخصیت افتخار کنیم، گفت: باید از مقصود بایرامی به عنوان برند فوتبال و مرد شایسته اخلاق این رشته ورزشی یاد کنیم که اگر زنده بود امروز از او به عنوان تختی فوتبال کشور یاد می‌شد.
نوتاش با بیان اینکه هیأت فوتبال برای پاسداشت چنین مفاخری برنامه‌های متعددی را در طول سال تدارک دیده تا چنین اسطوره‌هایی برای نسل امروز و آینده الگو باشند، افزود: ورزش بدون توجه به الگوهای شایسته اخلاقی و معرفتی نمی‌تواند در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه باید در بهترین شرایط چنین گنجینه‌هایی را شناسایی کرده و به نسل امروز و آینده معرفی کنیم، بیان کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا بهترین و شایسته‌ترین فوتبالیست‌ها با تمام شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری معرفی شده و الگویی برای آیندگان باشند.
نوتاش در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در کنار حمایت از تیم‌های مختلف فوتبال و فوتسال، در عرصه ورزش و میادین ورزشی شایستگانی را تربیت کنیم که هیچ وقت اخلاق و معرفت را فدای برد و باخت در بازی نکنند.
رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: در بزرگداشت نام و یاد مرحوم مقصود بایرامی فردا صبح نیز در مزار او در آرامستان ججین اردبیل حاضر می‌شویم تا یاد و خاطره این فوتبالیست با اخلاق استان و کشورمان را گرامی بداریم.

کد خبر: 712789

وب گردی

وب گردی