برنامه دانشگاه تهران برای بهبود سرویس دهی خوابگاه و تغذیه به دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از بازسازی زیرساخت‌های خوابگاه‌ها و تغذیه دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس این بازسازی سرویس‌دهی به دانشجویان در حوزه خوابگاه و تغذیه ارتقا خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن به‌نژاد با اعلام این مطلب با بیان اینکه سامانه‌های تغذیه و خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران برای سال جاری کاملا نوسازی شده و ارتقاء پیدا کرده است، اظهار کرد: با توجه به اشکالاتی که در سامانه قبلی وجود داشت دانشجویان برای تحویل غذای خود با مشکلات زیادی مواجه می‌شدند که با راه‌اندازی سامانه جدید سرویس‌دهی به دانشجویان در حوزه خوابگاه و تغذیه بهبود خواهد یافت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه 50 درصد خوابگاه‌های سطح شهر دانشگاه تهران به اینترنت پرسرعت مجهز شدند، تصریح کرد: در حال حاضر کار نوسازی زیرساخت‌های اینترنت خوابگاه‌های چمران، کوی دانشگاه و فاطمیه به اتمام رسیده است و با توجه به اینکه خوابگاه‌های دانشگاه تهران در سطح شهر پراکنده هستند زیرساخت‌های اینترنت 50 درصد این خوابگاه‌ها بازسازی شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد:‌ براساس برنامه زمانی تعیین شده در مدت زمان کوتاهی تمامی خوابگاه‌های دانشگاه تهران به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد. به این معنی که اینترنت این خوابگاه‌ها به شبکه مرکزی دانشگاه متصل و دانشجویان سرویس‌دهی مناسبی دریافت خواهند کرد.

201

منبع: ایسنا

کد خبر: 712807

وب گردی

وب گردی