تاکید بر آموزش و توسعه در راه‌آهن/ تلاش مدیران در جهت انتقال تجربه و ایجاد هم افزایی میان کارکنان

مدیرعامل راه‌آهن در جلسه شورای مدیران بر توجه جدی به آموزش و توسعه فعالیت مدیران و تلاش در جهت انتقال تجربه و هم افزایی میان کارکنان تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛سعید محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به اینکه اراده راه‌آهن بیش از همه مدیون زحمات و تلاش‌های چشمگیر همکاران بوده است گفت: بروز سانحه در راه‌آهن بسیار دردناک ؛ تأثربرانگیز و سخت بوده است و بدنه راه‌آهن از این مسئله بسیار ناراحت است.

وی افزود: با توکل به خدا باوجود مدیران باتجربه و درس گرفتن از این سانحه و مشکلات، مطمئن هستیم که می‌توانیم محکم‌تر و استوارتر از گذشته حرکت کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن در ادامه بر استفاده مدیران از تجربه و تخصص همکاران و کارشناسان راه‌آهن تأکید کرد و گفت: ازآنجایی‌که باانگیزه بودن پرسنل و همکاران نقش مهمی در رشد و تعالی سازمان دارد؛ مدیران می‌بایست برای این مسئله و افزایش ارتباط با پرسنل خود زمان بگذارند.

محمدزاده تصریح کرد: در تمام حوزه‌ها باید به سمت اتوماتیک و اتوماسیون کردن حرکت کنیم و از ابزارها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

مدیرعامل راه‌آهن به مدیران کلیه نواحی تأکید کرد: مسئله بار و عدم افت بار، کاهش درآمد وعدم افزایش تأخیر را جدی گرفته و سعی در بهبود این روند داشته باشند.

مدیرعامل راه‌آهن بابیان اینکه کلیه مصاحبه‌های مدیران با هماهنگی روابط عمومی انجام شود خاطرنشان کرد: در انجام تمام مصاحبه‌ها همواره باید به مصلحت سازمان اندیشیده شود.

وی همچنین از اقدامات انجام‌شده در مورد روند فعالیت کارکنان شرکتی، طرح‌های اجرایی، پروژه‌های حومه‌ای و دوخطه کردن و همچنین احکام برنامه بودجه و برنامه ششم توسعه؛ مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری در راه‌آهن و مالیات و پیگیری آن از سازمان برنامه‌وبودجه خبر داد و گفت: در یک سازمان تمام اجزا نقش مهمی دارند و این وظیفه مدیران را سنگین می‌کند بنابراین مدیران باید به مسئله آموزش و توسعه کارکنان توجه جدی داشته باشند.

مدیرعامل راه‌آهن همچنین موضوع جانشین پروری را مسئله مهمی موردتوجه مدیران قرار داد و گفت: مدیران باید نسبت به تربیت یک یا چند مدیر در منطقه تلاش کنند و به‌هیچ‌عنوان درگذشته متوقف نباشند.

101/402

کد خبر: 712860

وب گردی

وب گردی