پوردستان:  امروز ما با شکل‌های جدیدی از تهدید رو به رو هستیم

صبح امروز و طی مراسمی که در مرکز آموزش درجه‌داری جواد‌الائمه (ع) نزاجا برگزار شد، دانش‌پژوهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از طی دو ماه آموزش مقدماتی فارغ‌التحصیل شدند.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز و طی مراسمی که در مرکز آموزش درجه‌داری جواد‌الائمه (ع) نزاجا برگزار شد، دانش‌پژوهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از طی دو ماه آموزش مقدماتی فارغ‌التحصیل شدند.
در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه ارتش برگزار شد، پس از ارائه گزارش تحصیلی دوره دوماهه آموزشی درجه‌داران ارتش توسط فرمانده مرکز آموزش جواد‌الائمه (ع) و اخذ سردوشی توسط نمایندگان دانش‌پژوه؛ امیر سرتیپ پوردستان طی سخنانی ضمن تبریک حلول ماه ربیع گفت: یکی از واژگانی که در تمامی فرهنگ‌ها دارای قداست خاصی می‌باشد واژه سرباز است و در فرهنگ اسلامی ما نیز همین قداست وجود دارد به نحوی که ائمه ما بارها به آن اشاره کرده‌اند.
وی در ادامه گفت: سربازی که با نام و یاد خدا در هر میدان ایثارگری حاضر شود قطعا پیروز است. چرا که سربازان انسان‌های مخلصی هستند که سینه خود را در مقابل دشمن سپر می‌کنند تا ملت در آسایش و امنیت باشند و امروز که شما جوانان عزیز این افتخار را پیدا کرده‌اید جزو مدافعان کشور و مردم قرار بگیرید باید بدانید رسالت و ماموریت سنگینی بر عهده شما گذاشته شده‌است که بایستی قدر آن را بدانید و به درستی انجام دهید.
جانشین فرمانده کل ارتش افزود: آموز‌ش‌های شما بستر مناسبی را برایتان فراهم کرده‌ تا با شایستگی وارد عرصه عمل بشوید، اما شما باید هر روز مهارت‌های علمی، فکری و عقیدتی خود را افزایش دهید تا بتوانید از عهده ماموریت خطیرتان برآیید.
امیر پوردستان با بیان اینکه امروز ما با شکل‌های جدیدی از تهدید رو به رو هستیم افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بعنوان بازوان نظام وظیفه دارند ظرفیت‌های کامل دفاعی را در خود ایجاد نمایند و بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به تهدیدهای موجود این ظرفیت‌ها را در خود ایجاد کرده و تمامی تهدید‌ها در زمین، هوا و دریا را رصد نموده و متناسب با آنها توانمندی‌های دفاعی و در صورت نیاز تهاجمی خود را افزایش می‌دهد.
وی در ادامه افزود: توانمندی‌های ما متکی بر تجهیزات بومی است و هر چه‌قدر حلقه تحریم‌ها تنگ‌تر شود، همان‌گونه که خواست مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا می‌باشد جوانان ما با جوشش از درون عمده نیازمندی‌ها و تجهیزات دفاعی کشور را تامین می‌نمایند. تاکتیک‌های ما نیز بومی است که نمونه آن در رزمایش‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی به منصه ظهور رسیده‌است.
امیر سرتیپ پوردستان در پایان خطاب به دانش‌پژوهان حاضر در میدان گفت: امروز که شما جوانان به صف ارتشیان مقتدر پیوسته‌اید بدانید که پرچم‌داری و امانت‌داری گذشتگان کار سختی است و شما باید نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار برده و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا با بصیرت و صبر در مسیر حق گام بردارید و عزم خود را در جهت انجام وظیفه مستحکم بنماید.
شایان ذکر است در این مراسم از خانواده معظم شهدا و تعدادی از جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر بعمل آمد.

302/300

کد خبر: 712974

وب گردی

وب گردی