حضور 80 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در جشنواره رویش

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم ضمن بیان اینکه 80 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در جشنواره رویش حضور بهم رساندند اظهار امیدواری کرد این جشنواره به صورت سالانه برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ فضل الله ایرجی کجوری در ششمین جشنواره ملی رویش، با بیان اینکه این جشنواره ناظر خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و آفرینش‌های فرهنگی هنری دانشجویان خلاق پرانگیزه و مسئولیت‌پذیر بود، اظهر کرد: دانشجویان به صورت داوطلبانه به خلق آثار هنری ادبی و اجتماعی ارزشمندی پرداختند که موجب اعجاب ناظران و داوران و ببیندگان در حوزه‌های مختلف شد.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم افزود: 114 دانشگاه از سراسر کشور در سامانه ثبت این جشنواره اعلام حضور و آثاری را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد کل شرکت کنندگان 82 دانشگاه و موسسه آموزش عالی بود که در نهایت عملا 80 دانشگاه و موسسه آنوزش عالی در این جشنواره حضور بهم رساندند.

ایرجی کجوری گفت: 11 هزار و 396 برنامه ثبت شده داشتیم که 1328 کانون از دانشگاه های مختلف در بخش رقابتی حضور بهم رساندند. آثار رسیده در حوزه تئاتر 132 اثر و در بخش فیلم 104 اثر بود، در بخش های دیگر جشنواره تعداد چشمگیری اثر ثبت شد. همچنین تعداد 87 نیروی انسانی خلاق به عنوان کارشناس حضور داشتند.

وی با بیان اینکه لازم است جشنواره رویش سالانه برگزار شود، اظهار کرد: در جشنواره هفتم از دیدگاه مدیران و کارشناسان و دانشجویان و اهل نظر استفاده بیشتری خواهیم کرد امیدواریم شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی نظارت و حمایت از جشنواره هفتم رویش را برگزار کنیم.

ایرجی کجوری از حضور دانشجویان غیر ایرانی در جشنواره رویش نیز قدردانی کرد.

منبع: ایسنا

203/200

کد خبر: 713022

وب گردی

وب گردی