نخستین سمینار دانش و فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی کرمان برگزار شد

دبیر نخستین سمینار دانش و فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: مصادف شدن هفته پژوهش با هفته وحدت و همچنین نخستین سمینار فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی را به فال نیک می‌گیریم؛ چراکه هدف ما اتحاد هرچه بیشتر بین دانشگاه و صنعت است.

به گزارش ایسکانیوز؛ رضا امیری، معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان روز چهارشنبه، 24 آذرماه در نخستین سمینار دانش و فناوری اطلاعات از تئوری تا کاربرد که توسط جهاد دانشگاهی استان کرمان در محل تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: انتظار داریم در تدوام برگزاری این سمینار تصمیم گیران، تصمیم سازان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات چالش‌ها و فرصت‌های این حوزه را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانیم از علم و تجربیات روز دنیا در این زمینه بهره ببریم.

امیری خاطرنشان کرد: از عمده برنامه‌های این سمینار شناخت، بحث و گسترش فعالیت‌های آی‌تی در قالب سخنرانی‌های کلیدی، انتقال تجربیات داخلی و ملی در حوزه فناوری اطلاعات و تاکید بر پیوند صنعت و دانشگاه به منظور بررسی موانع و فرصت‌های حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و استفاده از فضای مثبت ایجاد شده و همچنین ابزارها و شاخص‌های این حوزه است.

دبیر نخستین سمینار دانش و فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: بنا داریم این سمینار را به صورت سالیانه برگزار کنیم و امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد برگزاری سمینارهای بین‌المللی باشیم، ضمن اینکه با توجه به پایلوت بودن استان کرمان در حوزه دولت الکترونیک، امیدواریم بتوانیم از این پتانسیل نهایت استفاده را ببریم.

امیری خاطرنشان کرد: امیدوارم با همگرایی و همدلی بتوانیم گامی موثر در مسیر فناوری اطلاعات برداشته و استفاده بهینه از فناوری اطلاعات را داشته باشیم.

منبع : ایسنا

203/200

کد خبر: 713110

وب گردی

وب گردی